nieuw motorspel - demo

Ik heb, ondanks Pooh's advies, toch het spel gedownd, maar het is idd niets. Totaal kut.
MAAR je kan wel geinige stoppies maken ;)

Lekker over de kop vliegen als je heeeel hard gaat, en wheely's zijn ook wel leuk.
Maar je gaat niet echt snel op je bek, en das wel jammer.
Maar wel :} dat je in de demo met Jurgen op Assen kan rijden.
 
Ik heb het spel gespeeld......super vet
Ik heb meteen het hele spel besteld (www.isonews.com)

Dit is sins gp500 weer een goede Race game.

Weet iemand een patch/addon voor season 2002 ?


Greets, MikeP
(in de demo kan je op assen spellen, super tof toch)

Bijlage: may02_motogp15.jpg
 
Hmmm ik weet niet hoe de demo is maar ik heb wel de gewone versie....

En ik moet zeggen dat dit echt een van de beste spellen is!! Beter dan Superbike2000 ofzo.

Misshcien zjin de graphics niet speciaal maar de handling is wel super (zeker als je het vergelijkt met superbike 2000 enzo)

En je moet natuurlijk wel SIMULATION aanzetten ipv. arcade!! Als je nu ff te hard/lang remt ga je dus wel op je muil.

Doe normaal man.. zie die pic van me hierboven.. ik kreeg'm gewoon niet op ze kant gelegd.. je had 3 moeilijkheidsgraden, dat was nummer 2.. hoger kon niet in die demo.

Volgens mij heb jij't over een ander spel hoor.
 
Waar kun je al die spellen kopen??

Ik heb in alle spelletjes-zaken in Goes gekeken, maar ze hadden alleen van die koekblik spelletjes :r
 
Doe normaal man.. zie die pic van me hierboven.. ik kreeg'm gewoon niet op ze kant gelegd.. je had 3 moeilijkheidsgraden, dat was nummer 2.. hoger kon niet in die demo.

Volgens mij heb jij't over een ander spel hoor.

Hmz.. als ik diezelfde actie als jij maak in de simulation mode bij het volledige spel ligt ie meteeen :)

Edit: beetje kortzuchtig dat je het spel nu al afkraakt.. je hebt nog niet eens 1/1000 gezien *D
 
Ehrm ff heel ander vraagje dat toch enigszins on-topic is: ik ben op zoek naar MAME ROMs, dus die oude arcade games voor de bijbehorende emulator. Vroeger had je www.mame.dk, die echt alle roms zelf hosten, maar die hebben nu geen ROMs meer. Is er een waardige vervanger?

En even een opmerking over copyright: dit zijn OUDE ROMs die vrijwel allemaal copyright-vrij zijn! Het is dus geen request voor warez ofzo... :P

ICQ of MSN me maar om het niet al te off-topic te laten gaan ;)
 
Doe normaal man.. zie die pic van me hierboven.. ik kreeg'm gewoon niet op ze kant gelegd.. je had 3 moeilijkheidsgraden, dat was nummer 2.. hoger kon niet in die demo.

Volgens mij heb jij't over een ander spel hoor.

ja poohbeer, volgens mij verschilt de demo van de echte versie ofzo...

Ik heb de demo niet gezien vandaar...
Maar probeer de echte versie in Simulation en je zult moeite hebben overeind te blijven :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan