nieuw naakt

welke naked

  • monster 1000 ie

    Stemmen: 4 4,5%
  • monster MS4R

    Stemmen: 31 35,2%
  • buell

    Stemmen: 13 14,8%
  • blijf maar op je SP1

    Stemmen: 40 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    88

sp1 in da house

Die hard MF'er
2 okt 2003
322
0
spijkenisse
hallo naakte broeders,

ik rij nu nog met een volle kuip, (vtrSP1)

maar wil meschien over stappen naar een naked bike.

het moet wel een brute v-twin zijn met zeer goede stuur eigenschappen en een hoog koppel.
ik denk zelf aan een buell of een ducati Monster 1000 of meschien wel een Monster S4R.

wie kan mij de min en plus punten geven van deze bikes en wat zal de best keus zijn.

ik hoor graag van jullie .
 
Dit is een MT-01:
mt10.jpg
 
en wat is een mt-01 ????

Plaatje zegt t al. Maar:
MT-01 of Kodo.Dikkere en sterkere versie van de Bulldog. Heeft het 1700cc blok van de Road Warrior en enkele exclusieve kenmerken. Yamaha beloofd een echte musclebike. De testen in de motorbladen moeten straks natuurlijk wel even laten zien dat het ding wel de bocht of een korte slingerweg door te krijgen is...

Prijs zal er ook wel weer naar zijn want voor exclusiviteit betaal je maar zelden weinig meer. Meer info op www.mt-01.com

Ik zou lekker voor gevestigde (bewezen goede) modellen gaan. Beter betaalbaar en net zo leuk
 
Monster S4R natuurlijk, dat spul hierboven ziet er niet uit! :r
(die MT-01 is een V-Max die last van de wind heeft gehad, en die KTM is gewoon een crosser met straatbanden oftwel SM maar niks naked, heeft zelfs die lompe kappen!)

Even het topic weer een beetje niveau geven:
f08_800x600.jpg


Alleen die ***katalysator moet eruit! :(
 
Laatst bewerkt:
Monster S4R natuurlijk, dat spul hierboven ziet er niet uit! :r
(die MT-01 is een V-Max die last van de wind heeft gehad, en die KTM is gewoon een crosser met straatbanden oftwel SM maar niks naked, heeft zelfs die lompe kappen!)

Even het topic weer een beetje niveau geven:
(Afbeelding)

Alleen die ***katalysator moet eruit! :(

:9~ :9~ , de keuze is nu erg simpel :9~
 
kheb gestemd dat je maar lekker op je sp1 moet blijven rijden.

maar ik ben bevooroordeeldt
 
Freaky Maus hallo , ik ben ook van oordeel dat de eerste 2 opnie veel trekken (persoonlijke smaak natuurlijk ) de ducati begin al iets te hebben van een naked bike maar swat .
Nu....je zegt dat je bij de ducati de katalysator zou uithalen...WAAROM ?
Ik zelf rij met een xjr 1300 jaar 2004 en daar hebben ze ook een katalysator in gestoken .
Doe ik daar een voordeel mee in eender welk opzicht dan ook ?
svenvangent groet u .
 
Monster 1000, vind ik persoonlijk mooier als de S4R. Heeft ook voldoende vermogen lijkt me zo. Ik kijk nu alleen naar uiterlijk, want heb op geen van alle gereden :+
 
gewoon die ktm kopen. bruut ding en weer eens wat anders.
die ducati is nu wel zo ongeveer uitgekookt, hoe lang zijn die dingen der nu al, telkens van die duffe kleine veranderingnen.

ksnap ook wel dat een succesvolle motor gewoon in productie blijft, maar eens iets radicaal nieuws is ook wel eens leuk.

die benelli is trouwens ook errug ruig.
 
TJA...en dan moet ik gewoon zeggen: Moto Guzzi Griso!
En nee ik heb geen foto...geen klein genoeg voor hier en verkleinen is niet m'n sterkste kant...
 
Terug
Bovenaan Onderaan