Nieuw nederlands talent, oa Zonta v.d Goorbergh en Kas Beekmans

Zonta gaat het een Honda het Junior CEV Moto3 rijden. Met hulp en materiaal van het Petronas team.
Wel in de eigen kleuren aldus Jurgen op zijn FB.
Goede stap en keuze denk ik! Niet alleen voor nu, maar ook voor de doorgroei in een heel goed team
toch die Nederlandse connectie met Wilco?
 
Zonta gaat het een Honda het Junior CEV Moto3 rijden. Met hulp en materiaal van het Petronas team.
Wel in de eigen kleuren aldus Jurgen op zijn FB.
Goede stap en keuze denk ik! Niet alleen voor nu, maar ook voor de doorgroei in een heel goed team
toch die Nederlandse connectie met Wilco?
Biedt perdpectief zeg! Goede stap!
 
Wauw wat een kans! Materiaal en technische ondersteuning van Petronas. Nog 1 a 2 jaar junior moto3 eb dan doorstoten. Belangrijk op deze leeftijd om in vertrouwde omgeving te zijn en dus eigen team. Met Jurgwn en PaTrick zit dit wel goed. Top!
 
Zonta gaat het een Honda het Junior CEV Moto3 rijden. Met hulp en materiaal van het Petronas team.
Wel in de eigen kleuren aldus Jurgen op zijn FB.
Goede stap en keuze denk ik! Niet alleen voor nu, maar ook voor de doorgroei in een heel goed team
toch die Nederlandse connectie met Wilco?
Geen idee of Wilco daarin nog een vinger in de pap heeft gehad, maar zou best eens kunnen.
Aan de andere kant, als Petronas het niet ziet zitten in Zonta, kan Wilco lullen als brugman, maar gaat het niet gebeuren.
 
Zesde/ zevende een goede prestatie? Dat hangt van je doel af. Als SS300 je doel is dan kan je hier misschien wel mee aankomen maar ik ken weinig jongens in de GP's die uit de RB rookies komen met na 2 jaar als resultaten zesde en zevende plaatsen...

Natuurlijk is het niet over en uit voor vd Goorbergh en het is goed om te zien dat Jurgen een plan heeft maar vooralsnog staat hij 1-0 achter in zijn GP ambities.
In Aragon had hij wel een magistraal weekend bij het ETC waar hij gewoon een gat wist te slaan op de rest en het hele weekend domineerde. Dat soort dingen vallen wel op bij de teams.

Gelukkig gaat hij nu op een Honda in het CEV Moto 3 rijden, daar past hij ook beter op denk ik. Nu gewoon presteren en hij gaat zeker een kans krijgen in het WK.
 
FF dit onderwerp weer naar boven halen... MOtor van Zonta, heb al beelden van Colin voorbij zien komen op de Husky. Iemand een idee van de kalender voor CEV kampioenschap?
 

Bijlagen

  • 168400664_228676468740574_4364920611599513040_n.jpg
    168400664_228676468740574_4364920611599513040_n.jpg
    143,8 KB · Weergaven: 10
Collin Veijer heeft vandaag de derde tijd gereden in de tests.
In de gecombineerde lijst staat hij op de 4e plaats en Sho Nishimura op 1 met een 1:38,866. Dit is sneller dan de MotoGP pole van Oliveira van vorig jaar en 14s sneller dan de tweede man in de RBR. Iets klopt daar dus niet en die tijd van Nishimura zal wel geschrapt worden vermoed ik.
 
Collin Veijer heeft vandaag de derde tijd gereden in de tests.
In de gecombineerde lijst staat hij op de 4e plaats en Sho Nishimura op 1 met een 1:38,866. Dit is sneller dan de MotoGP pole van Oliveira van vorig jaar en 14s sneller dan de tweede man in de RBR. Iets klopt daar dus niet en die tijd van Nishimura zal wel geschrapt worden vermoed ik.
Waar heb je tijdens gezien? Ben wel benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag net de inschrijflijst van de CIV moto3 voorbij komen, en na 2 keer goed kijken staat daar toch echt op:

Zonta en:

Jerry van de Bunt...

Huh? waar komt die ineens vandaan 8)7 Meervoudig EK supermono en test piloot voor de KTM Moto3 machines. Misschien dat KTM hem vanuit dat oogpunt ook weer wedstrijden laat rijden.

Ook wel kort lijstje eigenlijk voor een raceland als Italië.
 
Terug
Bovenaan Onderaan