Nieuw nederlands talent, oa Zonta v.d Goorbergh en Kas Beekmans

Screenshot_20210918-140632_Chrome.jpg
 
Er gaan dus weldegelijk geruchten dat Zonta volgend seizoen in het WK Moto 3 gaat rijden. Aldus de commentatoren op YouTube.
 
Reessport meldt in hun verslag dat beide volgend jaar een andere weg in slaan op hun “road to MotoGP”. Ik lees dat zo dat één van de twee naar het WK Moto3 zal gaan.
Ben benieuwd wie. Veijer reed gister een wereld race en ook Zonta was ijzersterk 💪
 
Ik zat te denken dat de overstap wellicht nog een jaar te vroeg komt. Aan de andere kant als je ziet wat voor progressie beide maken waarbij Veijer een hele hoop pech ook nog heeft gehad dit seizoen en gister liet zien dat het er wel degelijk in zit, ze beide qua snelheid tegen WK moto3 aan zitten. Nog een jaar CEV lijkt dan logisch, maar kost bijna net zoveel als WK.
Als het budget er dan is en de mogelijkheid. Dan snap ik de eventuele overstap ook wel, want in het WK heb je zoveel meer rij tijd dan in het CEV met maar 8/9 race weekenden.
En daarbij kan ik mij niet voorstellen dat ze “maar” voor een eenjarig contract zouden gaan.

Maar goed we zullen het zien, maar dit zou zomaar mee kunnen spelen 😊
 
Reessport meldt in hun verslag dat beide volgend jaar een andere weg in slaan op hun “road to MotoGP”. Ik lees dat zo dat één van de twee naar het WK Moto3 zal gaan.
Ben benieuwd wie. Veijer reed gister een wereld race en ook Zonta was ijzersterk 💪
Husky team van Max B.?
 
Ligt eraan wie de overstap maakt. Ik zie Zonta alleen op een Honda de overstap maken. Husky team rijdt met KTM/husqvarna.
Ik meen een keer gelezen of gehoord te hebben dan het team van Biaggi een link heeft met het AC racing team(ook Husqvarna) waarvoor Collin rijdt.
Collin heeft een goed postuur voor de Moto 3.
Misschien een vreemde gedachte, maar Zonta is gezien zijn toch toegenomen lengte, binnen afzienbare tijd meer geschikt voor de Moto 2.
Overstap naar de Moto 2 in het CEV, Boscoscuro (Speed_up)misschien, ik zeg maar wat 😀.
 
Ik meen een keer gelezen of gehoord te hebben dan het team van Biaggi een link heeft met het AC racing team(ook Husqvarna) waarvoor Collin rijdt.
Collin heeft een goed postuur voor de Moto 3.
Misschien een vreemde gedachte, maar Zonta is gezien zijn toch toegenomen lengte, binnen afzienbare tijd meer geschikt voor de Moto 2.
Overstap naar de Moto 2 in het CEV, Boscoscuro (Speed_up)misschien, ik zeg maar wat 😀.
Altijd goed, out of the box!
 
Ik meen een keer gelezen of gehoord te hebben dan het team van Biaggi een link heeft met het AC racing team(ook Husqvarna) waarvoor Collin rijdt.
Collin heeft een goed postuur voor de Moto 3.
Misschien een vreemde gedachte, maar Zonta is gezien zijn toch toegenomen lengte, binnen afzienbare tijd meer geschikt voor de Moto 2.
Overstap naar de Moto 2 in het CEV, Boscoscuro (Speed_up)misschien, ik zeg maar wat 😀.
Toen ik het bericht zag dat RVF racing een ding is/word/blijft, verwachtte ik meteen dat Zonta in 2022 of 23 wel eens daar kan rijden in een motot3 of 2 team

Veijer naar de wk moto 3 en Zonta nog ff cev kampioen worden volgend seizoen.. dat zou mooi zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan