Nieuw nederlands talent, oa Zonta v.d Goorbergh en Kas Beekmans

Geen NTS logo’s bij de aankondiging. Ik ga ervan uit dat dit het laatste jaar met NTS is. Het hele carrièrepad van Zonta is tot in de puntjes uitgedacht en zo ingericht dat de kans op succes het grootst is. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat de volgende stap er een zou zijn met twee jonge rijders in het team zonder vergelijkbare machines op de grid. Twee jongens van 16 en 17 kunnen geen Moto2 machine ontwikkelen.
 

Bijlagen

  • E2811478-02CD-4A44-B53A-0419FA203624.jpeg
    E2811478-02CD-4A44-B53A-0419FA203624.jpeg
    108,6 KB · Weergaven: 17
  • Leuk
Waarderingen: MB84
Effe jaartje wennen aan de Moto2 daar, en dan snel wegwezen… brrrr, ik word al beetje misselijk als ik Jarno Janssen weer zie.
Wel een goede zet om de Moto3 over te slaan. Die klasse is gewoon een soort roulette. Wel leuk om te zien natuurlijk, maar het is heel lastig om er bovenuit te stijgen. Alleen mannen als Acosta lukt dat.
 
Effe jaartje wennen aan de Moto2 daar, en dan snel wegwezen… brrrr, ik word al beetje misselijk als ik Jarno Janssen weer zie.
Wel een goede zet om de Moto3 over te slaan. Die klasse is gewoon een soort roulette. Wel leuk om te zien natuurlijk, maar het is heel lastig om er bovenuit te stijgen. Alleen mannen als Acosta lukt dat.
Laten we eerst gewoon eens kijken wat RW volgend jaar allemaal gaat doen. Daarnaast heeft Zonta alle tijd om te groeien door zo vroeg naar de Moto 2 te gaan. Klasseringen zijn voor mij niet eens zo belangrijk volgend jaar als zijn leercurve maar stijl is.
 
Effe jaartje wennen aan de Moto2 daar, en dan snel wegwezen… brrrr, ik word al beetje misselijk als ik Jarno Janssen weer zie.
Wel een goede zet om de Moto3 over te slaan. Die klasse is gewoon een soort roulette. Wel leuk om te zien natuurlijk, maar het is heel lastig om er bovenuit te stijgen. Alleen mannen als Acosta lukt dat.
Heeft een Contract van 2 jaar.
 
Heeft een Contract van 2 jaar.
Gelukkig worden contracten in het MotoGP wereldje altijd gerespecteerd ;)

Ook op en Kalex zal het niet meevallen in de Moto2, als hij en het 2e jaar af en toe een puntje pakt zou het mooi zijn, Baltus is het dit jaar gelukt en die heeft een jaar Moto3 ervaring.
 
Geen NTS logo’s bij de aankondiging. Ik ga ervan uit dat dit het laatste jaar met NTS is. Het hele carrièrepad van Zonta is tot in de puntjes uitgedacht en zo ingericht dat de kans op succes het grootst is. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat de volgende stap er een zou zijn met twee jonge rijders in het team zonder vergelijkbare machines op de grid. Twee jongens van 16 en 17 kunnen geen Moto2 machine ontwikkelen.
nou dat weet je niet. Als het pad wat uitgedacht was om eerst in een kwalitatief goed moto3 team te willen rijden, maar er geen interesse is uit teams moet je toch wat anders. Om maar eens een gedachtegang te noemen..
 
  • Leuk
Waarderingen: jbt
Gelukkig worden contracten in het MotoGP wereldje altijd gerespecteerd ;)

Ook op en Kalex zal het niet meevallen in de Moto2, als hij en het 2e jaar af en toe een puntje pakt zou het mooi zijn, Baltus is het dit jaar gelukt en die heeft een jaar Moto3 ervaring.
zo dan... In de categorie wilde gissingen.... Bij deze krijg je van mij voor die categorie alvast de beker. :-)
 
Effe jaartje wennen aan de Moto2 daar, en dan snel wegwezen… brrrr, ik word al beetje misselijk als ik Jarno Janssen weer zie.
Wel een goede zet om de Moto3 over te slaan. Die klasse is gewoon een soort roulette. Wel leuk om te zien natuurlijk, maar het is heel lastig om er bovenuit te stijgen. Alleen mannen als Acosta lukt dat.
Keuze of noodgedwongen??
 
Laten we eerst gewoon eens kijken wat RW volgend jaar allemaal gaat doen. Daarnaast heeft Zonta alle tijd om te groeien door zo vroeg naar de Moto 2 te gaan. Klasseringen zijn voor mij niet eens zo belangrijk volgend jaar als zijn leercurve maar stijl is.
dat is het eerste en enige zinnige bericht wat ik tot nu toe gezien heb.
 
nou dat weet je niet. Als het pad wat uitgedacht was om eerst in een kwalitatief goed moto3 team te willen rijden, maar er geen interesse is uit teams moet je toch wat anders. Om maar eens een gedachtegang te noemen..
De boodschap in mijn bericht was dat er waarschijnlijk geen NTS meer is volgend jaar bij RW. En als dat er nog wel was geweest, Zonta daar niet zou hebben getekend. Ik geloof niet daar daarvan iets twijfelachtig is. Ongeacht de reden om geen moto 3 te gaan rijden.

Ik ben wel benieuwd hoe lang hij van de ‘fans’ de kans gaat krijgen zich te bewijzen voor het afzeiken begint. In die zin verbaas ik me er dan weer niet over dat uitgerekend jij de negatieve lezing hebt op het tekenen in de moto2.
 
De boodschap in mijn bericht was dat er waarschijnlijk geen NTS meer is volgend jaar bij RW. En als dat er nog wel was geweest, Zonta daar niet zou hebben getekend. Ik geloof niet daar daarvan iets twijfelachtig is. Ongeacht de reden om geen moto 3 te gaan rijden.

Ik ben wel benieuwd hoe lang hij van de ‘fans’ de kans gaat krijgen zich te bewijzen voor het afzeiken begint. In die zin verbaas ik me er dan weer niet over dat uitgerekend jij de negatieve lezing hebt op het tekenen in de moto2.
Het is geen negatieve lezing. Stel dat Zonta geen aanbiedingen heeft gehad om moto3 te gaan rijden dan moeten ze kijken naar alternatieven. Dan is deze overstap een mooie oplossing. Maar of het de bedoeling was?;)
 
  • Leuk
Waarderingen: jbt
Het is geen negatieve lezing. Stel dat Zonta geen aanbiedingen heeft gehad om moto3 te gaan rijden dan moeten ze kijken naar alternatieven. Dan is deze overstap een mooie oplossing. Maar of het de bedoeling was?;)
Dit was de bedoeling nadat het bij Petronas stokte. daarbij is ook Zonta te groot en te zwaar geworden dit seizoen voor de Moto3. Dus dat was een weloverwogen keuze.
Gelukkig heeft hij hele vaste trouwe sponsoren met een heel goed budget, anders was dit helemaal niet gelukt.
 
Effe jaartje wennen aan de Moto2 daar, en dan snel wegwezen… brrrr, ik word al beetje misselijk als ik Jarno Janssen weer zie.
Wel een goede zet om de Moto3 over te slaan. Die klasse is gewoon een soort roulette. Wel leuk om te zien natuurlijk, maar het is heel lastig om er bovenuit te stijgen. Alleen mannen als Acosta lukt dat.
1 van de redenen om Moto3 over te slaan is de slipstream gevechten.
(voor degene die het niet mee hebben gekregen, er is voor het weekend een hele discussie gevoerd in het Algemene MotoGP topic)
 
Dit was de bedoeling nadat het bij Petronas stokte. daarbij is ook Zonta te groot en te zwaar geworden dit seizoen voor de Moto3. Dus dat was een weloverwogen keuze.
Gelukkig heeft hij hele vaste trouwe sponsoren met een heel goed budget, anders was dit helemaal niet gelukt.
Ik vraag mij af of Kees Koolen hier ook nog bij betrokken is.
 
Laten we eerst gewoon eens kijken wat RW volgend jaar allemaal gaat doen. Daarnaast heeft Zonta alle tijd om te groeien door zo vroeg naar de Moto 2 te gaan. Klasseringen zijn voor mij niet eens zo belangrijk volgend jaar als zijn leercurve maar stijl is.
Precies.
Heerlijk je ding doen , later in het jaar stapjes maken.
Veel nieuwe circuits voor Zonta.
Wennen aan het GP gebeuren ,meer reizen etc etc.
Jurgen die hem gaat coachen en alleen dit?,helemaal top👍.
Patrick zijn Oom die er niet meer naast zal staan,beetje jammer?
Stap om Moto3 GP over te slaan poeh lekker belangrijk,de meeste mensen kijken er niet eens naar:X.
Hopelijk voldoende wintertesten in warme gebieden.
Mochten ze met NTS door gaan zou een ervaren ex: Moto2 rijder als testrijder een aanrader zijn.


Wat is de mening van Bo over Zonta's stap naar de Moto2? lees er nog nergens iets over.
 
Absoluut, die is eigenaar van SuperB en heeft een aardig geschat vermogen wat ik never nooit bij elkaar ga verdienen.
Jürgen gaat ook weer Dakar rijden met Kees Koolen.
Ik weet dat de connectie er is. Zou natuurlijk heel mooi zijn als hij het RW racing team flink kan ondersteunen. Ook de reden dat deze move voor Zonta niet zo gek is. Als je de zekerheid hebt dat je meerdere jaren in de Moto 2 kunt rijden dan heb je tijd om te rijpen en heb je niet ieder jaar de zorgen om weer ergens onderdak te moeten vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan