Nieuw nederlands talent, oa Zonta v.d Goorbergh en Kas Beekmans

Zonta is bevestigd voor RBR cup 2020, ik weet niet of Zonta ook nog Spaans kampioenschap blijft rijden.. Ik hoop ook echt dat Colin Veijer RBR cup mag gaan rijden en dan ook met Speed Up in CIV.
 
Zonta is bevestigd voor RBR cup 2020, ik weet niet of Zonta ook nog Spaans kampioenschap blijft rijden.. Ik hoop ook echt dat Colin Veijer RBR cup mag gaan rijden en dan ook met Speed Up in CIV.
Hoop ook dat Veijer in de RBR terecht komt. En dan met Speed up niet in het CIV maar in het CEV, dat is toch nog een niveautje hoger.
 
Op de Facebook van Zonta staat dat het definitief is voor 2020
Zonta van den Goorbergh
1569234156503.png
 
^^ Wat dus belachelijk is imo, wel moto e maar geen RBR.
Alsof hier in Nl al zoveel aanbod is om jong talent te zien racen.. nee we gaan lekker 3 x naar spanje en 2 x italie oid waar het al stikt van de talenten en er dus alleen maar meer bij komen.
 
Collin Veijer is vandaag geselecteerd voor de Red Bull Rookies Cup in 2020! Naast Zonta dus nog een Nederlander!
Goed nieuws. Wat ik wat minder vind is dat er volgend jaar wel 10 Spanjaarden in de RBRC rijden. Ook hier wordt het een Open Spaans kampioenschap.
 
Ik denk dat de Japanners meer gefocust zijn op Asia talent cup ipv Red Bull Rookies cup.
Zeer goed nieuws dat ook Collin Veijer ook deelnemer is volgend jaar! Dan ook nog met de Speed Up in CEV of CIV, perfecte voorbereiding op Moto3 WK!
 
Leuk dat Colin Veijer mee mag doen aan de Red Bull Rookies maar wat heb je er aan als er geen Nederlandse ronde is? Hoe kan zo'n jongen zich dan in de kijker rijden voor Nederlandse sponsors. Weer een hele goeie zet van de Dorna. :(
 
Leuk dat Colin Veijer mee mag doen aan de Red Bull Rookies maar wat heb je er aan als er geen Nederlandse ronde is? Hoe kan zo'n jongen zich dan in de kijker rijden voor Nederlandse sponsors. Weer een hele goeie zet van de Dorna. :(
Breek me de bek niet los 😡
Wij bleven er altijd speciaal voor zitten.
 
Leuk dat Colin Veijer mee mag doen aan de Red Bull Rookies maar wat heb je er aan als er geen Nederlandse ronde is? Hoe kan zo'n jongen zich dan in de kijker rijden voor Nederlandse sponsors. Weer een hele goeie zet van de Dorna. :(

Ben het nog een keer met je eens ook Tet !
 
Terug
Bovenaan Onderaan