Nieuw nederlands talent, oa Zonta v.d Goorbergh en Kas Beekmans

Rode vlag, hopen op een goede herstart voor Zonta. Die eerste was niet best, binnen 2 ronden lag ie 9/10, hij kan beter
 
De rest remt een stuk later viel mij op, daarom kon hij ook niet naar voren komen in de groep.

Ja dat viel mij ook op. Maar hij kwam er ook niet echt omheen op het rechte stuk. Zn reactievermogen bij de starts was prima, maar voor de holeshot was ie een paar plekken kwijt. Beetje werk aan de winkel dus, lekker zo doorgaan.

Die David Alonso is wel een talentje hoor. Rijdt gewoon volgas weg van de groep.
 
Keurige tijden tijdens test op Red Bull ring van Veijer en Van den Goorbergh.
Zou wel eens een leuk seizoen kunnen worden!

Van den Goorbergh en Veijer klaar voor Red Bull MotoGP Rookies Cup seizoen

1596617359768.png
 
Collin heeft in het CIV al een seizoen op een KTM gereden bij het Speed up team. Dus helemaal nieuw is de KTM moto 3 natuurlijk niet.
 
Uitstekende pole voor Zonta in het ETC tijdens CEV in Jerez. Bijna een halve seconde los. Als klein team voor al die grote dik betaalde renstallen.
Collin Veijer op p.17.
Het team van Justin Fokkert is wegens de Corona maatregelen niet aanwezig.
 
Pole rijden heeft hij van zijn vader geleerd. Heel benieuwd of hij het morgen kan afmaken...is duidelijk stappen aan het maken.
 
Pole rijden heeft hij van zijn vader geleerd. Heel benieuwd of hij het morgen kan afmaken...is duidelijk stappen aan het maken.
Honda kan je veel soepeler mee rijden dan de KTM volgens Collin Veijer. KTM moet je mee vechten. Deze ligt Zonta beter zo te zien. Erg knap voor de Spaanse armada. Kijk op de lijst maar eens wat voor teams hierin meerijden.*O*
 
Er vanuit gaande dat Zonta volgend jaar in het Junior WK Moto 3 gaat rijden, ben ik wel benieuwd welk merk het team gaat kiezen. Honda of KTM.
En met een eigen team of dat men zich gaat inkopen.
 
Honda kan je veel soepeler mee rijden dan de KTM volgens Collin Veijer. KTM moet je mee vechten. Deze ligt Zonta beter zo te zien. Erg knap voor de Spaanse armada. Kijk op de lijst maar eens wat voor teams hierin meerijden.*O*
Goed punt. Dat was uiteindelijk ook het probleem voor Bo met de KTM in de Moto3.
 
Er vanuit gaande dat Zonta volgend jaar in het Junior WK Moto 3 gaat rijden, ben ik wel benieuwd welk merk het team gaat kiezen. Honda of KTM.
En met een eigen team of dat men zich gaat inkopen.
Ze hebben zelf een goed team, Jurgen, Patrick, zoon van Patrick volgens mij en een aantal goede sponsoren. Ben benieuwd of Zonta ook aanbiedingen krijgt.... voor Moto3 gelden weer andere tarieven dan voor een "standaard" klasse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan