Nieuw nederlands talent, oa Zonta v.d Goorbergh en Kas Beekmans

kawadriver57

MF'er
4 jan 2014
57
11
Vandaag start de Europese carrière van Kas Beekmans met de training voor de Europese Junior Cup, onderdeel van het Fim Cev Repsol kampioenschap ( het Spaans
 
Algemeen bekend als het Spaan open.
Zonder ervaring met een moto3 motorfiets, alleen dit jaar getraind met de Moriwaki MD 250, rijdt hij de laatste 2 wedstrijden van deze serie.
Je kunt dit volgen via de website van het Cev Repsol kampioenschap, vandaag nog 1 tijdtraining via live timing en morgen de race via YouTube.
Succes Kas !
Master Timing Live Timing
 
Laatst bewerkt:
Morgen weer het 2e weekend van het FIM CEV Repsol kampioenschap.
Van Nederlandse zijde o.a in de European Talent Cup Zonta v.d Goorbergh en Kas Beekmans.
Zonta heeft zich op de 8e rij gekwalificeerd en Kas op de 11e rij.
De races zijn vanaf 11 uur te volgen op Youtube, Kas en Zonta rijden om 12.00 u en om 15.00 hun wedstrijden.
 
Net de race gekeken , Zonta 17e geloof ik ........mooie races om te leren , volgend weekend gaat het om het eggie !!!!!
Ik denk dat de ETC wedstrijden een hoger niveau hebben dan de RBR. Daar moet je al racen om überhaupt te kunnen starten bij de beste 40 rijders. Iets wat Zonta en Kas Beekmans is gelukt. Justin Fokkert lukte dat niet. Hij start nog in een soort troostrace later vanmiddag.
 
Ik denk dat de ETC wedstrijden een hoger niveau hebben dan de RBR. Daar moet je al racen om überhaupt te kunnen starten bij de beste 40 rijders. Iets wat Zonta en Kas Beekmans is gelukt. Justin Fokkert lukte dat niet. Hij start nog in een soort troostrace later vanmiddag.

Gezien het resultaat van vandaag bij Zonta in inderdaad een sterk veld verwacht ik hem volgend weekend wel in de punten .....maar vergis je niet , bij de RBR is het wel meer close racing.
 
Is het ETC niet een klasse die een stapje lager ligt dan het Junior FIM Moto3 wereldkampioenschap? Ik vind de ETC, de Moto3, en de RBRC machtig interessante klassen, evenals de Asia Talent Cup overigens. Spannende wedstrijden, grote startvelden en veel aanstormend talent dat hier toch al rondrijdt.

Overigens verwacht ik veel van van der Goorbergh. Die heb ik nog zien rijden met @twonha tijdens een circuitdag-weekend in Ecuyers en alhoewel hij het op het rechte eind moest afleggen tegen grotere motoren, reed hij in het bochtige gedeelte rondjes om de meeste mannen heen. Met de juiste begeleiding (en die heeft 'ie!) moet hij zich in het internationale geweld kunnen handhaven.
 
Is het ETC niet een klasse die een stapje lager ligt dan het Junior FIM Moto3 wereldkampioenschap? Ik vind de ETC, de Moto3, en de RBRC machtig interessante klassen, evenals de Asia Talent Cup overigens. Spannende wedstrijden, grote startvelden en veel aanstormend talent dat hier toch al rondrijdt.

Overigens verwacht ik veel van van der Goorbergh. Die heb ik nog zien rijden met @twonha tijdens een circuitdag-weekend in Ecuyers en alhoewel hij het op het rechte eind moest afleggen tegen grotere motoren, reed hij in het bochtige gedeelte rondjes om de meeste mannen heen. Met de juiste begeleiding (en die heeft 'ie!) moet hij zich in het internationale geweld kunnen handhaven.
Ik sla Collin Veijer nog een beetje hoger aan. Doet het goed in de Moto 3 in het CIV. En zit bij een uitstekend team; Speed up.
 
1390135
 
Mooie 7e plaats voor Zonta van den Goorbergh tijdens de eerste race van het ETC in Aragon. Ondanks een Long- lap penalty. Zijn eerste punten in deze zwaar bezette klasse. Hij heeft grote stappen gemaakt de afgelopen weken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MB84
Mooie 7e plaats voor Zonta van den Goorbergh tijdens de eerste race van het ETC in Aragon. Ondanks een Long- lap penalty. Zijn eerste punten in deze zwaar bezette klasse. Hij heeft grote stappen gemaakt de afgelopen weken.
Om Ongeveer 15.00 de tweede race.
 
Uitstekende 6e plaats voor Zonta van den Goorbergh tijdens de eerste race van de RBR in Oostenrijk. Die jongen maakt echt grote stappen.
 
Geweldige race van Zonta. Op 0,4 sec van de winnaar! Hij maakt hele mooie en grote stappen!
Heb genoten....die gaat straks nog podium pakken , en heb vanmorgen elders in een interview van Mick Doohan gelezen dat hij het geweldig vind hoe Jurgen hem brengt en gunt het Nederlandse volk een deelnemer in de MotoGP en dat is volgens hem Zonta.
 
Heb genoten....die gaat straks nog podium pakken , en heb vanmorgen elders in een interview van Mick Doohan gelezen dat hij het geweldig vind hoe Jurgen hem brengt en gunt het Nederlandse volk een deelnemer in de MotoGP en dat is volgens hem Zonta.
Als hij weer bij de kopgroep zit doet hij het goed. Podium verwacht ik nog niet omdat hij nog niet zo laat kan remmen als een aantal anderen, maar dat komt wel als hij meer kracht krijgt. Sturen kan hij in elk geval wel.
 
Als hij weer bij de kopgroep zit doet hij het goed. Podium verwacht ik nog niet omdat hij nog niet zo laat kan remmen als een aantal anderen, maar dat komt wel als hij meer kracht krijgt. Sturen kan hij in elk geval wel.
Nou dat late remmen zal volgens mij wel meevallen, anders val je uit de kopgroep lijkt mij , en sturen kan hij zeker ....Lijkt me ook een leuk ventje.....ff na drieën ga ik opzeker weer kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Terug
Bovenaan Onderaan