nieuw.. nieuw nieuw...Honda crf450 ..

patrickZ

MF veteraan
3 jul 2005
15.041
10.936
nultwintig
een 450 uitvoering vd al bekende 250.. die met het kuipje.. kopie van de Dakar brommer.
komt volgend jaar op de markt..
vooralsnog in en maarliefst 25 pk uitvoering.. maar is dezelfde uitvoering als het crf x model (of L)
met 50pk.

verdere info op t web..
En binnenkort wellicht hier..
 
2019-new-metal-honda-crf450l.jpg
 
Dat hij om de 32.000km kompleet uit elkaar getrokken moet worden voor revisie is wel lekker maar om de 1000km olie en filters wisselen? Geen vervanger voor mijn WR250R winter / fun brommertje dus.
 
Dat hij om de 32.000km kompleet uit elkaar getrokken moet worden voor revisie is wel lekker maar om de 1000km olie en filters wisselen? Geen vervanger voor mijn WR250R winter / fun brommertje dus.
32000?!
Holy shit.
Mijn KTM had 10000km gelopen in 220 uur.
Dus dat is gemiddeld 45km per uur, best normaal voor offroad en een beetje straatgebruik.
Maar dat zou betekenen dat je meer dan 660 uur met een zuiger doet van die CRF? Dat is best knap voor een knallende 450
 
van wat ik gelezen heb zou het een enorm geknepen motor zijn...
waar je ook zonder te veel drama's ook die te verwachten 50 pks uit zou kunnen halen..


verder ben ik nogal Yamaha minded.. .
En heb ik de hoop dat ze daar ooit een 450-twin gaan maken...

(sweet dreams)
😂🤣😂🤣
 
Laatst bewerkt:
Ik was laaiend enthousiast eigenlijk... Loop al een tijdje met de CRF250L in gedachten. Al heeft die net iets te weinig vermogen om echt als reisenduro te gaan dienen.

Dus de CRF450L is dé oplossing dacht ik. Maar vermogen is bijna hetzelfde en om de 32.000 revisie... Dat zou dan bijna elk jaar zijn. Geen optie dus. Terug maar naar de CRF250L dan...
 
4. It Makes a Lot More Than 24 Horsepower

There was a rumor going around that this bike only made 24 hp and we can say that is completely false. It looks like a European Honda site mistakenly posted the CRF250L’s hp number for the 450L’s. We asked Honda for a publishable HP number for the 450L and they said it was in the 40s. For dirt bikes, Honda (all OEM’s actually) don’t give out HP numbers since there are so many variables in dyno’ing the bikes. Also, Honda added that there is only a 4 hp difference between the X and L and that the cams and cam timing are exactly the same.

7 Things To Know About The All-New Honda CRF450L - ADV Pulse
 
lijkt mij sterk dat hij gereviseerd moet worden anders geven ze geen 2 jaar garantie.
zeer leuke motor als ze de prijs onder de 10.000 euro kunnen houden rijklaar in nederland maar ben er bang voor
dan zou het een mooie vervanger voor mijn GS310 zijn want voor mij nooit geen bmw meer .
 
~
Ik was laaiend enthousiast eigenlijk... Loop al een tijdje met de CRF250L in gedachten. Al heeft die net iets te weinig vermogen om echt als reisenduro te gaan dienen.

daarom ben ik voor de GS310 gegaan maar regeltjes en arrogantie als merk en starre houding hierdoor bij officiele bmw dealer is dit tevens mn laatste bike van dit merk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan