Nieuw nieuw nieuw.......!

Catsan

Rookie
1 nov 2009
22
0
Mss
Ben nieuw op dit forum. Voor het eerst overigens op een forum......da's dus ff wennen. Met hoe wat en waar.

Mijn naam is Catsan (nick-name), mannetje en motorrijder. Kom uit Zuid-Holland.

Ik heb jarenlang woon-werkverkeer gedaan met de motor. Daarna vond ik het te glad en te druk worden om mij tijdens de spits op rijksweg en elders te begeven. Vorig jaar zomer het motor-woonwerkverkeer weer opgepikt. Prompt een tweetal maanden later op de A20 van mijn motor gereden door een niet uitkijkende automobilist. Hij schoof vanuit zijn file op mijn vrije linkerbaan waar ik op dat moment reed.
Mijn bezorgde werkgever schoof een lease-autootje onder mijn kont (heel aardig). Dit begint nu alweer aardig saai (wel veiliger) te worden. Vandaar dat ik besloten heb naast de auto ook regelmatig weer eens op de motor te stappen. Daarvoor heb ik overigens onlangs mijn BMW F650gs ingeruild voor een motorscooter: Aprilia Atlantic 400. Deze ga ik binnenkort ophalen.
Voor de uiteindelijke keuze hiervoor heb ik ook Motor-forum geraadpleegd en zal zodoende aan de Aprilia Atlantic topic mijn bijdrage proberen te leveren.

Mijn motorcarriere bestaat uit:
Honda CB550 ('77), Suzuki GS500 (nw model), Honda Elite 250, Moto Guzzi Mille GT, Yamaha Bulldog, Yamaha FZ600 (2004), BMW F650gs (2004) en nu een Aprilia Atlantic 400. Daarnaast nog diverse andere motoren gereden.

Wat er nog op mijn wensenlijstje staat:
Yamaha xt660 tenere, Moto Guzzi V7 (nw model), Yamaha Tmax, BMW r1200r, 125 of 250cc scooter erbij (liefst Vespa GT), Ducati monster 620 of het model erna, Triumph speed triple 600cc
Op dit ogenblik vanwege de dure koters nog OF (1 motor tegelijk). Daarna hopelijk meer EN.

Ik geef de voorkeur aan 1- en 2 cilinders. Ik kan overigens heel veel merken en types motoren waarderen en vind de discussies omtrent wat wel of geen motor is volstrekt nonsens. Ieder zijn ding zolang hij of zij er plezier aan beleeft of je nou Harley of R1 rijdt.

De nick-name Catsan is op het moment bedacht, dat ik mij inschreef voor dit forum. De poes lag naast mij te ronken en dat deed mij de naam van haar geliefde korrel in mij opkomen....vandaar......niet meer en niet meer minder.

Ik hoop in ieder geval nog vele plezierige uurtjes te besteden op dit forum.


Groetjes
Catsan
 
:W Catsan
full
Suc6!
:] Als je een icoon wilt of resizen, even hier vragen 8-)

full


Maassluis Topic Deeltje 12! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan