Nieuw, nieuw..

JanS67

MF'er
2 okt 2009
32
0
Kampen (Overijssel)
Bij deze zal ik mij eerst netjes voorstellen.....!

Mijn naam is Jan, 41 jaar, gelukkig getrouwd.
Vader van 2 jongens in de leeftijd 9 en 10 O-) .
Woonachtig in Kampen.
Werk bij een distributiecentrum van AH in Zwolle.

Jarenlang de trotse bezitter geweest van een Suzuki Intruder VS1400GLP, en deze sinds kort verkocht. Reden: 1 keer een proefritje gemaakt op een Triumph Street Triple en ik was gelijk verslaafd. Wat een wereld van verschil, voor mij persoonlijk een eye-opener :] .

Op dit moment, na de verkoop van mijn Intruder, druk bezig om er eentje aan te schaffen.

Ik ben al enkele maanden druk aan het meelezen op dit forum en vond het tijd mijzelf ook maar eens aan te melden.
Voor vragen of opmerkingen kun je mij altijd een PM doen.

:W
 
dan zal ik je even netjes welkom heten... ;)




090724%20-%20Welkom%20MF.gif


:W



 
Bij deze zal ik mij eerst netjes voorstellen.....!

Mijn naam is Jan, 41 jaar, gelukkig getrouwd.
Vader van 2 jongens in de leeftijd 9 en 10 O-) .
Woonachtig in Kampen.
Werk bij een distributiecentrum van AH in Zwolle.

Jarenlang de trotse bezitter geweest van een Suzuki Intruder VS1400GLP, en deze sinds kort verkocht. Reden: 1 keer een proefritje gemaakt op een Triumph Street Triple en ik was gelijk verslaafd. Wat een wereld van verschil, voor mij persoonlijk een eye-opener :] .

Op dit moment, na de verkoop van mijn Intruder, druk bezig om er eentje aan te schaffen.

Ik ben al enkele maanden druk aan het meelezen op dit forum en vond het tijd mijzelf ook maar eens aan te melden.
Voor vragen of opmerkingen kun je mij altijd een PM doen.

:W



Welkom :W

Ps dan moet je wel je pm functie aan zetten O-) :P
 
e-mail adres openbaar gemaakt :z

@the knight 1050: de speedtriple 1050 vindt ik helemaal geweldig, ZEKER in het ZWART :}
Stoere uitstraling, geweldig koppel.... brute bike.

Waarschijnlijk deze week mijn street ophalen.
JIPPIE *O* :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan