Nieuw ongedragen rossi AGV gothic white k3 helm! maat M

Status
Niet open voor verdere reacties.

willy46

MF veteraan
11 jun 2010
1.539
1
Harderwijk (Gelderland)
Hierbij zet ik mijn nieuwe AGV k-3 Gothic white tekoop omdat ik de 5 Continents (altijd de mooiste gevonden) van een vriend van mij heb gekocht (deze heeft zijn rossi collectie tekoop staan). ik heb de helm vorige maand gekocht omdat ik een nieuwe nodig maar toen was nog niet bekend dat hij zijn helmen zou verkopen.

De helm is nooit gebruikt en is voorzien van een 100% getint vizier, op de foto doorzichtig door de flits van de camera(met welbekende rossi stickers) en een transparant vizier.

De helm heeft een uitneembare binnenvoering en is maat M.

full


full

full

full

full

full



Prijs +- 200 euro? 190 euro?
 
Laatst bewerkt:
Neem dan in ieder geval even de moeite om een eigen foto van de helm te plaatsen..

Dat wil de verkoop nog wel eens bevorderen... :Y
 
Ga je nou een beetje mijn topic ver....? als je niks nuttigs hebt te zeggen, zeg dan niets, mijn helm is ook echt nieuw en ongedragen en daar moet je nog verzendkosten á 15-20 euro betalen en een donker vizier van 45 euro en de stickers zijn ook 10 euro dat maakt 250 euro of niet? dan ben je bij mij dus alsnog goedkoper uit.... en mijne is ook echt nieuw met bon en in de doos!

Edit: ik zie net zelfs dat ze 65 euro zijn dus eerst nadenken voordat je reageert...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan