Nieuw op dit forum

Puars

Rookie
25 feb 2023
3
3
Hi! Ben net nieuw op dit forum 😊
Heb sinds een jaar m’n rijbewijs en ik rij op een Moto Guzzi V65 Florida. Mijn eerste liefde 🧡 Ben niet heel groot met m’n 1.65 meter en m’n zadel moet dus iets worden aangepast. Mijn vriend (een Moto Guzzi liefhebber, vandaar dat ik er ook rij) heeft het zadel eigenhandig wat smaller gemaakt en nu ben ik op zoek naar iemand die deze mooi kan bekleden. Heb al wel een lijntje uitstaan, maar dacht wellicht dat jullie hier nog andere suggesties hebben 🥰 Tips zijn welkom!
 
Waar kom je vandaan Vikingseats dedemsvaart is een uitstekende zadelmaker . Ik heb er al 2 vandaan en nu nog eentje in de maak
 
Waar kom je vandaan Vikingseats dedemsvaart is een uitstekende zadelmaker . Ik heb er al 2 vandaan en nu nog eentje in de maak
Gouda, uurtje of wat vind ik niet heel erg om te rijden. Maar liever iets dichterbij ☺️
 
Ik heb eerder aangegeven op t forum dat ik niet zo tevreden ben over Viking Seats. Met name tav de communicatie. Dat werd door iemand anders bevestigd.
@Puars: 1. Welkom! Veel plezier hier en op de MG. 2. Via de zoekfunctie kan je veel info vinden over zadelbekleders, aanpassingen, enz. Je bent zeker niet de eerste met deze vraag. Het is vooral afhankelijk waar je woont, welke wensen je hebt en wat je er voor over hebt. Vrienden van me hebben maatwerk-zadels laten maken via "Motorzadels.nl", dat zit in Amersfoort en zijn heel tevreden. Succes!
 
Ik heb eerder aangegeven op t forum dat ik niet zo tevreden ben over Viking Seats. Met name tav de communicatie. Dat werd door iemand anders bevestigd.
@Puars: 1. Welkom! Veel plezier hier en op de MG. 2. Via de zoekfunctie kan je veel info vinden over zadelbekleders, aanpassingen, enz. Je bent zeker niet de eerste met deze vraag. Het is vooral afhankelijk waar je woont, welke wensen je hebt en wat je er voor over hebt. Vrienden van me hebben maatwerk-zadels laten maken via "Motorzadels.nl", dat zit in Amersfoort en zijn heel tevreden. Succes!
Dankjewel! Ik ga eens even rustig neuzen hier tussen alle berichten
 
Ik heb eerder aangegeven op t forum dat ik niet zo tevreden ben over Viking Seats. Met name tav de communicatie. Dat werd door iemand anders bevestigd.
@Puars: 1. Welkom! Veel plezier hier en op de MG. 2. Via de zoekfunctie kan je veel info vinden over zadelbekleders, aanpassingen, enz. Je bent zeker niet de eerste met deze vraag. Het is vooral afhankelijk waar je woont, welke wensen je hebt en wat je er voor over hebt. Vrienden van me hebben maatwerk-zadels laten maken via "Motorzadels.nl", dat zit in Amersfoort en zijn heel tevreden. Succes!
Mijn broer heeft ook 3 zadels laten maken bij vikingseats tip top in orde . Maar niet iedereen houd van chinees of patat . Ieder zn eigen ervaring , succes met het zadel
 
Terug
Bovenaan Onderaan