Nieuw op dit forum

BasR6

Rookie
9 okt 2004
4
0
Putten
Hallo iedereen

Na maanden te hebben meegelezen heb ik me aangemeld en begin gelijk met ellende.

Twee weken geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald en een rode r6 uit 2001 gekocht.
Ben nu lekker aan het toeren in de omgeving en het rijden gaat steeds beter.
Dus gister was het lekker weer na het werk nog even een stukkie rijden.
Rij ik over een smal bosweggetje komt er een auto tegemoet in een bocht naar links, we wijken samen een beetje uit en nix aan de hand. Geef weer wat gas bij en zie ik ineens half verblind door de zon een tak op de weg liggen. Ik had nog drie meter om uit te wijken terwijl ik midden in de bocht zit en meteen lig ik. Voorwiel glijdt weg en voordat ik het door heb glij ik over het asfalt gevolgd door mijn motor. Snel opstaan en naar mijn motor gelopen. Ligt hij daar op z´n kant in de berm, ik kon wel janken. Pak hem snel weer op, ff starten en hij deed het weer en ben meteen naar huis gereden. Thuis de schade bekeken, alle kuipdelen links plus kuipzitje en topkuip zijn beschadigd. Verder nog de koppelingshendel, stuurgewichtje , dynamodeksel en schakelpedaaltje. Dus moet nou opzoek naar onderdelen, kan gelukkig wel gewoon rijden er is niets mis. Verder had ik een lerenpak en dergelijke aan en heb zelf nix op een pijnlijke pink na. De sneleheid stelde ook niet veel voor ging zo rond de 50 schat ik. Wat een elende ik baal en baal als een stekker. Hopelijk weten jullie wat goede ardesjes voor dat soort schade´s en of onderdelen.

Groeten Balende Bas
 
Laatst bewerkt:
full


Wel niet zo'n leuk begin van je motorcarriere :( ...
 
Welkom man, ik denk dat die dag ons beide pechdag was. Ik viel toen ook (door toedoen van een ander) snik na 19 jaren elke dag rijden. Shit happens maar motorforum is top!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan