Nieuw op MF R1RS64 even voorstellen

R1RS64

MF veteraan
22 jun 2010
2.879
0
Ergens in de Achterhoek
Hallo allemaal..

Ook ik zal me ff netjes voorstellen aan jullie, ik ben Richard, 45-jaar kom van oorsprong uit Arnhem, maar woon momenteel al 20-jaar in de achterhoek in Aalten.

Ik ben sinds maart 2010 een gelukkige eigenaar van een wit/rode Yamaha YZF-R1 van april 2007.

Mijn roze papiertje voor: A ja, die heb ik al heel wat jaartjes al 27-jaar maar niet alle jaren gebruikt waar hij eigenlijk voor bedoeld was.
Zo heb ik vanaf mijn 18e tot mijn 28e heel intensief motor gereden, tot dat ik op een dag een ernstige val heb gemaakt met mijn motor wat veroorzaakt werd door een roekeloze automobilist.
Motor totaal los, en automobilist pleite (is door gereden) nooit meer weer gezien!
Ik was niet verz. voor eigen schade, dus weg motor en zelf ook in de kreukels.

Ik had god zij dank niets gebroken, maar wel veel kneuzingen en alles blauw, ik ben toen echt door het oog van de naald gekropen.
Ik dacht toen gelijk ik stop er mee, ik kan het nu nog na vertellen. Maar ja, bloed kruipt soms waar het niet gaan kan, het bleef maar jeuken bij mijn.

Dus voor 3 ½ jaar terug dacht ik, nou is het mooi geweest ik ga het toch weer proberen eens kijken of ik weer over de angst heen kan komen en of ik het weer net zo leuk vind als toen. Ik heb toen een Honda CBR600F van ’97 gekocht om het eerst maar weer eens voorzichtig op te bouwen.
Als het me goed bevalt ga ik over 3-jaar weer op zoek naar een 1000cc een R1, dat lijkt me geweldig!
Toen ik gestopt ben reed ik ook 1000cc en dat beviel goed toen.

Ik moet eerlijk zeggen ik ben weer helemaal de oude, ik heb de smaak weer helemaal te pakken en mijn droom is ook nog uit gekomen ik heb een geweldige R1 gevonden voor 4 mnd terug, nou ja gevonden……gekocht!
Een rib uit mijn lijf, maar goed hobby’s zijn vaak duur.

Hij is nu nog zo goed als origineel, maar daar gaat gauw verandering in komen. Hij moet nog wel een beetje gepimpt worden.
Uitlaatsysteem ga ik verv. voor Two-Brothers (carbon) + catverv., taartschep verv. ik voor korte kentekenplaathouder, knippers eraf achter verv. ik voor ledachterlicht met ingeb. knippers.
De rest komt later wel, eerst dit maar eens.

Ik zal er een afb. bij plaatsen kijken of het lukt

Groetjes, Richard :W

51dbig.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hè wat leuk mijn 1e reactie op MF!

Thanks, voor de complimenten. Ja, mijn 1e topic was bijna 100%, net niet ik wilde er een smilie bij plaatsen, maar die is niet helemaal gelukt.

kijken of het nu lukt, :W
 
Hè wat leuk mijn 1e reactie op MF!

Thanks, voor de complimenten. Ja, mijn 1e topic was bijna 100%, net niet ik wilde er een smilie bij plaatsen, maar die is niet helemaal gelukt.

kijken of het nu lukt, :W

Onder uitgebreid reageren staan de smilie's, en na verloop van tijd leer je ze uit je hoofd. Er zijn tevens nog een paar anderen, o.a. :^

Dat is : ^ zonder spatie ;)
 
Nou zo zie je maar nooit te oud om iets te leren, dank je.

Maar nu weet ik geloof ik hoe het werkt mijn smilie als reactie naar jou was wel geslaagd zag ik. :)
 
Richard,

mooi verhaal en goed dat je weer opgestapt bent ;-) zelf ben ik ook enige jaren gestopt met motorrijden na de geboorte van ons eerste kind en zo'n drie jaar geleden (op mijn 40 ste ;-) )begon het weer te kriebelen en liep tegen mijn MV Agusta aan en was weer verkocht.

Heel veel plezier en veilge km toegewenst.
 
Dat is wel een hele bekende foto hoor :) En wat staat daar eigenlijk achter ;)

Werd wel tijd dat je je aangemeld hebt...

Morgen wordt de dag!!
 
Dat is wel een hele bekende foto hoor :) En wat staat daar eigenlijk achter ;)

Werd wel tijd dat je je aangemeld hebt...

Morgen wordt de dag!!

:Y bekende foto he! Wat daar achter staat.......uh, ja waar ken ik die ook al weer van? Ach ja dat is die andere gek op die R1 wie mij altijd achtervolgd als we aan het toeren zijn. *O*

Zeker morgen word de dag.
 
:Y bekende foto he! Wat daar achter staat.......uh, ja waar ken ik die ook al weer van? Ach ja dat is die andere gek op die R1 wie mij altijd achtervolgd als we aan het toeren zijn. *O*

Zeker morgen word de dag.

Gek op een R1 ? Nou jij bent niet minder gek. jij mag er ook wezen hoor })

Je moet zo vertrekken, kom maar deze kant opgeknalt!! 8-)

Ik zie je over klein uurtje :W
 
Gek op een R1 ? Nou jij bent niet minder gek. jij mag er ook wezen hoor })

Je moet zo vertrekken, kom maar deze kant opgeknalt!! 8-)

Ik zie je over klein uurtje :W

Bedankt voor het complimentje!!! (Nou jij bent niet minder gek. jij mag er ook wezen hoor)

Toen ik zaterdag bij Hotel Arnhem aan kwam rijden dacht ik, kijk daar staat die gek met die R1 weer zou hij me vandaag nou weer gaan achtervolgen? HAHA._O-

Maar alle gekheid op een stokje, het was weer een fantastische dag zo met zijn alle naar de TT in Assen.

Volgend jaar weer. :W
 
Richard,

mooi verhaal en goed dat je weer opgestapt bent ;-) zelf ben ik ook enige jaren gestopt met motorrijden na de geboorte van ons eerste kind en zo'n drie jaar geleden (op mijn 40 ste ;-) )begon het weer te kriebelen en liep tegen mijn MV Agusta aan en was weer verkocht.

Heel veel plezier en veilge km toegewenst.

Hallo mv750f4,

Thanks, voor de complimenten. Leuk dat ik ook een leeftijd genoot tref op MF die een beetje in hetzelfde schuitje zat. Jij kent vast mijn gevoelens hoe het was om al die jaren dan niet gereden te hebben.
Je heb wel gelijk weer een pittige fiets uitgezocht, ten minste ik denk dat het zo'n zware jongen is of niet?

Ook jij heel veel plezier en veilge km toegewenst.
 
Hallo mv750f4,

Thanks, voor de complimenten. Leuk dat ik ook een leeftijd genoot tref op MF die een beetje in hetzelfde schuitje zat. Jij kent vast mijn gevoelens hoe het was om al die jaren dan niet gereden te hebben.
Je heb wel gelijk weer een pittige fiets uitgezocht, ten minste ik denk dat het zo'n zware jongen is of niet?

Ook jij heel veel plezier en veilge km toegewenst.


Klopt, die gevoelens ken ik precies !!! Ik heb idd wel een pittge fiets uitgezocht, maar eigenlijk ben ik er tegen "aangelopen" en een afspraak gemaakt om alleen maar even te gaan kijken of dat het iets is, maar dan wet je het wel, dan kom je met de fiets naar huis ;)

Het was in het begin wel erg wennen aanhet vermogen :] maar geen moment spijt van gehad. Het is een geweldige fiets :}

gr,
 
Klopt, die gevoelens ken ik precies !!! Ik heb idd wel een pittge fiets uitgezocht, maar eigenlijk ben ik er tegen "aangelopen" en een afspraak gemaakt om alleen maar even te gaan kijken of dat het iets is, maar dan wet je het wel, dan kom je met de fiets naar huis ;)

Het was in het begin wel erg wennen aanhet vermogen :] maar geen moment spijt van gehad. Het is een geweldige fiets :}

gr,
Hallo mv750f4,

Ja, daar was ik weer ik wilde je al een tijdje terug antwoorden. Ik ben eens ff aan het kijken geweest op MF of jij ook foto's van jou bike had, ik was eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig. Nou ik heb ze gezien.

Nu snap ik ook waarom je gelijk verkocht was toen je hem voor het eerst zag. Men dat ziet er goed uit zeg! :P Mooie kleurstelling ook! :P
Dat je er geen spijt van heb, :Y dat wil ik graag geloven.

Motors zijn mooi en blijft een mooie hobby, en erg verleidelijk. Toen ik mijn R1 net had zei ik, ik ga er niet zo veel aan veranderen hij is zo ook wel mooi. Maar van het één komt het ander zie ik nu wel.

Ik heb mijn Two-Brothers (carbon) + catverv, de korte kentekenplaathouder, en mijn ledachterlicht met ingeb. knippers inmiddels gemonteerd. Ik moet zeggen dat ziet stukken beter uit.

Maar nu dit klaar is dacht ik eigenlijk, nu moet ik ook nog maar ff een KN filter + PCM-3 op laten zetten en dan ff netjes laten afstellen op een bank dan heb ik het helemaal voor elkaar.
Zo zie ;) je maar hobby is duur.

Gr.
 
Hallo Richard,

Het is idd een geweldige fiets met een geweldig stuurgedrag, ideaal voor op de dijk-jes bij ons ;-) zelf heb ik al diverse carbon delen op mijn MV geschroeft zoals; complete carbon airintakes, carbon voor spatbord, carbon rear fender, carbon ketting geleider ed. LED achterlicht en een kort kentekenplaathouder, verder heb ik nog een carbon kuipdelen set liggen alleen moet deze nog in de juiste kleur gespoten worden ;-)

Eigenlijk wil ik nog een Acrapovic uitlaatset/demper of iets wat daar op lijkt, maar die zijn nog zo prijzig dat ik daar nog maar even mee wacht ;-( hobby is zeker duur ;-)

gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan