Nieuw op MF

TimFiz

MF veteraan
3 sep 2006
4.673
0
Hello,

Mijn naam is Tim en ben woonachtig in Heerhugowaard. Ik ben 25 jaar en in het bezit van een Yamaha Fzr 600 Genesis als beginbike. Heb namelijk nog maar 3000 km ervaring. Dit is mijn Fzr. Ben tevens lid van de Fzrclub.

220847ac.jpg


De reden waarom ik een Fzr kocht is omdat ik deze van een 'jong' vrouwtje voor een prikkie kon kopen terwijl er maar 15000 op de teller stond. Mazzeltje dus.
Ik wilde ook niet meteen voor een dure 1000 gaan. Eerst maar leren sturen en sparen.

Ik ben vrij handig en heb het juiste gereedschap, dus onderhoud mijn bike helemaal zelf.

Daar mijn bike nu helemaal in topconditie is en ik niets meer te sleutelen heb, heb ik besloten om een lowbudget motor (lowbudget project voor mijn vrouw) te gaan kopen en hiervan een streetfighter te gaan maken. Deze Honda V-4 heb ik op het oog.

Interceptor.jpg


Ik had ook nog een Kawa Gpz 600 R gevonden, maar daarvan bleek het blok niet helemaal lekker meer te lopen. Van de Honda is het blok nog als nieuw en onlangs nog nagekeken en waar nodig onderdelen vervangen.

Ik kijk al meer dan een jaar op het forum, maar sinds een aantal weken volg ik de streetfigher topic regelmatig.

Mijn bike in de toekomst zal waarschijnlijk een Gsx r 1000 worden.

Ik hoop mijn Honda heel snel te hebben, want mijn vinger jeuken om te gaan beginnen. Heb inmiddels al een R1 kont op het oog. Deze wil ik wel helemaal SFstyle aanpassen. Van de orginele R1 zijn er al zoveel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan