nieuw pak halen

beste naar de motorbeurs gaan... en dan alles bij 1 tent hale (boots, handschoenen ook kun je korting afdwingen) anders ga je naar een andere tent... ;) werkt wel ;)
 
Wanneer ze alles hebben wat je wilt uiteraard. Dat kan wanneer je niet zo kieskeurig bent / weinig eisen hebt.
 
Iemand een idee qua maten ofzo? Op fc moto zie ik een maten register, er staat bijvoorbeeld dat 188 tot 193cm maat 62, maar dan met een waist van 113 tot 117... Wat nou als je 193cm bent maar een waist van 90cm hebt ?
 
:N

Élke motorzaak wil gewoon veel verkopen. Of daarbij de verkoper ook echt het beste voor zijn klanten wil, of alleen maar veel verkopen, ligt aan de zaak/verkoper en niet of die verkoper in de winkel staat of op een beurs.

En minder garantie en service op een beurs :? Onzin. Het enige probleem dat je op een beurs kan hebben is dat het heel druk is waardoor de verkoper minder tijd heeft, maar een goede verkoper zal ook dan de tijd voor je nemen.

Laat me raden, Termaat staat niet op de beurs?

Tuurlijk wilt elke motorzaak veel verkopen, maar het verschil dat ik merk hoe ik met klanten om ga, en hoe ze vorig jaar met mij op de beurs omgingen, leek het wel een vietnamese markt. Lang niet iedereen hoor. Maar ik zocht Sidi's, en heb wel aan een stuk of 5 verschillende personen gevraagd of ze me konden helpen. 4! Van de 5 zeiden dat je laarzen te klein moest kopen, omdat ze nog naar je voet vormden. Ik denk dat iedereen wel weet dat dat niet zo is.

Termaat staat niet op de beurs nee, waarom niet? Inderdaad voor de service. Je kan in een zaak gewoon veel meer aanbieden. Dan kan de klant zelf even rondkijken, en vragen wanneer het hem/ haar uitkomt. Niet wanneer de verkoper even tijd heeft.

En de garantie heb ik met m'n oude jack wel gezien, 2 jaar... Na een half jaar lieten stiksels los, maar garantie ho maar..
Maarja, dat is waarschijnlijk gewoon pech, misschien had ik het anders moeten verwoorden
 
Motorkleding Breda | MotorkledingOutletBreda


Koopt veel motorkleding op van failliete zaken(volgens hem gaan er nogal wat over de kop op het moment)heeft mooie combi's van topmerken.
Blijkt ook dat een stand op de motorbeurs in de duizenden euro's loopt die men weer terug wil verdienen,prijzen aldaar zijn idd niet zo laag als men wil doen geloven.
Ben vorig jaar op de beurs op zoek geweest naar sportieve laarzen kon echter niet slagen wat prijzen betrof.


dat is zo'n belabberde kutzaak...
ben er nu 2x geweest en die stuntaanbiedingen zijn duurder dan de normale prijzen in duitsland |(

ik zeg: "louis.de"

ze hebben er hele mooie pakken van hun huismerk probiker en dat is echt goed en mooi spul.
mijn broertje heeft laatst een complet outfit gekocht en was 580 euro kwijt en das best goedkoop voor leer met een goede sharkhelm en mooie racelaarzen en handschoenen :P
 
gewoon iets dat past lol
nee maar ik ben 203cm lang en weeg rond de 125 kg
dus iets dat past ben ik al blij mee

een beetje afwijkende maat dus, ik heb het zelfde probleem alleen de andere kant op. ben nl 1.67.
ga eens kijken bij ten Kate Nieuwleusen, daar heb ik een pak op maat laten maken van het merk Damen voor een redelijke prijs.
passing stond mij de eerste keer niet aan, werd zonder probleem veranderd zonder meer kosten
 
Ik ga daar morgen even kijken met een maat van me. Ben benieuwd en zal 't zeker even laten weten of het de moeite is om te gaan kijken.
Was voornemens om te wachten tot de beurs maar ik pas daar altijd met een dubbel gevoel.


Zoals gezegd, ik zou het nog even laten weten.
Helaas niet geslaagd. 3 pakken gepast, 2 van Berik en 'n onbekend Duits iets wat voor geen meter zat. Was vrij druk en je moet net mazzel hebben dat er wat bij hangt waar je wat aan hebt. Helaas...
 
nou ben gistere bij die outlet in breda geweest maar was dus 3x niks. ten eerste waren de prijzen echt aan de belachelijke kant voor een outlet. een octane 2pc suit voor 600 euro en die was uit 2007. nieuwprijs was 680 dus scheelt je 80 euro. wel groot aanbod 70'er jaren kleding man man. als je felle kleuren op je pak wil moet je daar gaan kijken. wel aardige medewerkers
 
Nou, hoe ik dat zal doen is op de motorbeurs de desbetreffende pak, laars en handschoenen passen en de gegevens noteren. Daarna deze bestelen op www.fc-moto.de. Dat scheelt mij zeker € 200 - 250. :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
ik heb net termaat vergelen met fc-moto wat betreft hetgeen ik wil bestellen. alpinestars sp-1 suit en smx-r laarzen en ik kom bij termaat 35 euro goedkoper uit. niet veel natuurlijk maar misschien valt er bij termaat te onderhandelen. iemand ervaring met termaat en onderhandelingsruimte? hoeveel korting kan je daar verwachten?
 
Je bent bij Termaat al minder kwijt, maar wilt nog meer korting??
Je kan bij hun meestal wat met de prijs doen, maar gun hun ook wat ;)
 
Ik heb in december mijn pak gekocht bij Motorkleding Breda | MotorkledingOutletBreda ik wilde ook eerst naar duitsland gaan maar toen ik in breda kwam leken de prijzen het zelfde te zijn! Ik heb helemaal veel geluk gahad doordat ik een pak van een coureur heb gekocht deze was door Berik handgemaakt speciaal voor hem ( gelukkig was ik net zolang en zwaar! :+ ) kangeroeleer etc helemaal super! Kreeg er netjes handschoenen in de kleur bij. Ik heb nog even verder gekeken naar Alpinstars etc gewoon de mooie pakken en toen nog vergeleken op internet en kwam steeds in breda net zo duur uit!

Dus ik zou zeggen probeer het eens!
 
NL/BE
TRC Topgear - www.trctopgear.be
Je wordt goed geholpen en over de prijs is goed te praten. *D
Oja, een vriend had een pak dat niet goed was en hij kon hem zo omruilen(tegenwoordig met al die rma's kan dat soms ook nog wel wat zijn ;) ).

Veel suc6 in iedergeval met een outfit uitzoeken :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee qua maten ofzo? Op fc moto zie ik een maten register, er staat bijvoorbeeld dat 188 tot 193cm maat 62, maar dan met een waist van 113 tot 117... Wat nou als je 193cm bent maar een waist van 90cm hebt ?
Maatwerk :Y
Kost wat, maar dan heb je ook wat *D















kippenborstje? :+

Flauw, ja, ik weet 't -O-
 
Laatst bewerkt:
als je ziet wat de winstmarges zijn op kleding sta je versteld. bijvoorbeeld spijkerbroeken van miss-sixty en die andere dure merken zijn qua inkoop minder dan 10 euro en verkoop rond de 100. zeg niet dat het met pakken het zelfde zal zijn maar marge zal er zeker ruimschoots in zitten
 
Snipes, kijk eens naar Alpinestars, die heeft veel 'minder gangbare' maten.

ehm.. ik denk dat alpinestars juist niet wat voor je zal zijn.. of iig minder snel :)

IXS heeft ook lengtematen en je hebt de lengte wel zo te zien ;) of dainese (iig dainese zal eerder iets hebben dan alpinestars) is mijn eigen ervaring.

(marco ik heb afgelopen zomer nog mensen naar jullie toegestuurd voor dainese laguna seca )

edit:
btw hoeveel mensen er wel niet voor een duppie op de eerste rang willen zitten.. :)
het pak MOET alpinestars zijn /laarzen etc ook allemaal en dan gaan ze overal uitzoeken waar het het goedkoopste is en daarvoor moeten wij het dan ook aanbieden..

sorry dat werkt gewoon niet. een internetshop is zobiezo al een andere 'wereldje' dan gewoon een winkel (appels en peren) en met garantie gevallen gaan ze meestal naar winkels ipv de desbetreffende winkel te benaderen omdat dat zo'n gedoe is en ze met de verzendkosten zitten.

ik zou het lef er niet voor hebben mja
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf mijn laatste 2 motorpakken gekocht bij Bike World in Beverwijk, hele fijne zaak en hele schappelijke prijzen. Service vond ik zelf erg prettig.
Hebben vaak pakken van "vorig jaar" maar dat maakt mij niet zo heel veel uit, prijs is goed en ach design van 2008 in 2009 maakt mij geen fluit uit.
Als je maat er niet hangt is het ook geen probleem om een pas modelletje te laten komen en dat vind ik zelf wel erg fijn.
 
ben woensdag bij termaat geweest en stond versteld van de service. ik krijg zo vaak te maken met onbeleefde medewerkers dat je vergeet hoe het ook kan. werd netjes geholpen, kreeg advies, kon alles netjes passen en er werd niet raar gekeken toen ik zei dat ik thuis zou overleggen en later terug zou komen. prijzen zijn ook heel netjes, maar wel jammer dat de internetprijs al bijna de laagste prijs is, heb je als afdinger een beetje een slecht gevoel, maar alsnog een mooie prijs. dat wel!
 
ben woensdag bij termaat geweest en stond versteld van de service. ik krijg zo vaak te maken met onbeleefde medewerkers dat je vergeet hoe het ook kan. werd netjes geholpen, kreeg advies, kon alles netjes passen en er werd niet raar gekeken toen ik zei dat ik thuis zou overleggen en later terug zou komen. prijzen zijn ook heel netjes, maar wel jammer dat de internetprijs al bijna de laagste prijs is, heb je als afdinger een beetje een slecht gevoel, maar alsnog een mooie prijs. dat wel!


ik houd ook van afdingen,neem altijd een prijs in me hoofd die ik wil betalen.
volgens mij lees ik bij jouw dat de prijs goed is :? dus wat houd je tegen.
en idd termaat nemen ze echt de tijd voor je. :}
 
ja wat mij nog beetje tegenhoudt is dat ik mn rijbewijs nog niet heb. als ik het pak nu koop en er dan tijdens rijden achterkom dat het niet helemaal goed zit is de inruilperiode verstreken. ik heb 2 maart mn eerste examen en als ik die haal ga ik m daarna halen
 
Terug
Bovenaan Onderaan