Nieuw pak + laarzen

HetIsMij

MF veteraan
16 sep 2002
1.086
0
Vleuten
Zo, vanmiddag even langs termaat in nijmegen geweest...
Zie hier de resultaten van een uurtje shoppen en veel passen, natuurlijk demonstratie op mijn mooie motortje *D

pak1.jpg

pak2.jpg

pak3.jpg

pak4.jpg

pak5.jpg

pak6.jpg

pak7.jpg

pak8.jpg


Mooi he, laat de lente maar komen!!
 
Dacht dat ik korting had gehad, het zelfde pak afgelopen dinsdag 846 euro !!!
Krijg nu toch het gevoel dat die korting niet veel voorstelde. was 15%
 
Kon je geen helm opdoen? })

Nee, even serieus, mooi pak. En die laarzen, uit ervaring kan ik zeggen dat je een goed keus heb gemaakt.

Veel plezier ermee
 
De standaard korting die ik zover weet is 15%, kom je vaker als klant terug dan is mijn ervaring dat 20% ook haalbaar is.
Maar die 30% is wel heel erg goed gedaan, moest het weg wegens een nieuw model??
Mooi pakkie hoor!
 
en je kom weer niet w8ten tot de beurs in utrecht !
koop daar al een paar jaar al mijn spullen , ik kom soms dingen tegen die ik niet kan laten liggen .
zo had ik op een gegeven moment 2 paar laarzen en 3 paar handschoenen en 2 helmen over
de vrouw kocht daar een hagelnieuwpak voor 150 piek en twee revit jassen kosten 450 gulden de 2 .
ik ga dit jaar alleen kijken (denk ik )
 
Lekker pakkie!! staat je goed :P en mooie motor!!! :9~
wel een beetje aan de prijzige kant, maar ja dan heb je ook wat!
Toch maar niet een groen pak gedaan voor bij de kawa zoals froggie en superfrog (verstandig!past het ook bij een andere motor) :X
 
Ik ben er inderdaad niet zeker van dat ik altijd bij een groene kawa blijf, dus vandaar een beetje een neutraal pak...

Maar het pak was idd in de uitverkoop, heb geen superbabbel ofzo hoor die 30% heeft geregeld :)
 
Hij hing er ook in het groen, maar naast de bovengenoemde motivatie werd het ook vergemakkelijkt door het feit dat die groene 1100 euro kostte...
 
Dat pak van 1100 euro is dan ook wel een Yanagawa Replica die daar hangt })

Ik heb geen flauw idee, het was het eerste wat ik zag toen ik binnenliep, ik dacht meteen wow, dat is toch wel HEEL verleidelijk om toch groen te nemen. Tot ik het prijskaartje optilde, toen was de keuze om em te laten hangen makkelijk.
1100 euro vind ik echt te gek worden.
 
Ik vind een groen pak ook heel stoer staan, net als Froggy, maar als je er voor jezelf niet heel heilig van overtuigd bent dat je heeeel lang Kawa blijft rijden, zou ik het nooit doen. Anders zit je straks met zon \"maf\" groen pak op de Fireblade of zo... en een grijs pak kan ook op een Kawa. Maar groen is wel cool..

PS. heb je nog wat aan mijn tip over de verzekering gehad, meneer Het Is Mij??? Hoop echt dat je hem toch maar in de All-risk gooit hoor want \"het\" is zo gebeurd!

Grtzz HagaSan.
 
PS. heb je nog wat aan mijn tip over de verzekering gehad, meneer Het Is Mij??? Hoop echt dat je hem toch maar in de All-risk gooit hoor want \"het\" is zo gebeurd!

Grtzz HagaSan.

Hij zei meneer tegen me :P
Tja, all-risk...ik heb zowat alle verzekeringen afgebeld, maar met mijn leeftijd val ik dus in de risicogroep en betaal ik me echt helemaal scheel voor allrisk :(
Dat zou echt een te grote aanslag zijn op mijn bankrekening, dus ik houd het voorlopig helaas maar op WA+

En hopen dat alles goed gaat...
 
Op zaterdag 18 januari 2003 14:53 schreef HetIsMij het volgende:...maar met mijn leeftijd val ik dus in de risicogroep en betaal ik me echt...

Tja, wat is TE duur... maar hoe oud ben je dan? Ik had met mijn 23 jaar mijn Thundercat All-risk verzekerd bij Unigarant voor >20K km voor 1800 guldens destijds. ZX6 zit boven de 100pk dus duurder, maar voor 1000 euro zou je vlgs mij een heel eind moeten komen? Zou ik er wel voor over hebben. Dagwaarde van jouw Kawa is in Nederland al snel 7-8000 euro denk ik.

Inderdaad maar hopen dat het goed gaat.. en verder gewoon van iedere kilometer genieten natuurlijk!!

Grtzz, HagaSan.
 
Op vrijdag 17 januari 2003 17:00 schreef HetIsMij het volgende:
Zo, vanmiddag even langs termaat in nijmegen geweest...
Zie hier de resultaten van een uurtje shoppen en veel passen, natuurlijk demonstratie op mijn mooie motortje *D

Zo dat heb je aardig snel gedaan, toen ik mijn pak ging kopen was ik een dikke 2 uur bezig.

Maarre mooi pak :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan