Nieuw pak + laarzen

zo en klaar voor de lente of klaar voor (7 feb :X ).
gefeli!! geld die aanbieding die ik aan jouw gegeven heb over mijn motor toen je nog aan het lessen was ook voor mij?
 
Tuurlijk, uiteraard volledig op eigen risico dan he :)

En gelukkig komt 7 feb erg dichtbij, nu maar hopen dat de RDW meneer zijn vrouw geen hoofdpijn had de avond ervoor :P
 
Dacht dat ik korting had gehad, het zelfde pak afgelopen dinsdag 846 euro !!!
Krijg nu toch het gevoel dat die korting niet veel voorstelde. was 15%

:^ Ik heb een paar weken geleden 800 betaald. (zie: Nieuwe combi gekocht :-)) Beetje erg wisselvallig bij Termaat. Ik zag er zeker rijker uit :P
Maar ach. Ik ben tevreden met mijn pakkie en die 100 euro extra kom ik ook wel weer overheen.
Ow ja, er hing daar nog een combi die er verrekte veel op leek maar volgens mij is dit wel dezelfde. Heeft die van jou ook gele stiksels/naden?
 
Op zondag 19 januari 2003 13:08 schreef Johan het volgende:
Ow ja, er hing daar nog een combi die er verrekte veel op leek maar volgens mij is dit wel dezelfde. Heeft die van jou ook gele stiksels/naden?

Jep, klopt, de stiksels zijn geel, erg mooi he *D
 
Tof pak zeg. :} Heb begin januari een combi van Evolution gekocht, maar ga toch terug naar Termaat. Op mijn motor zit ie toch niet lekker. Ik wil nu een Spidi of een Alpinestars. }) Die had ik gepast en zat gruwelijk lekker, maar was wel ene hoop geld.

Maare HetIsMij, dat is toch een Spidi Hook of niet? Dacht dat die bij de nieuwe collectie hoorde. Zal het woensdag dan maar es effe noemen dat je hem zo goedkoop mee heb gekregen. :9
 
Laatst bewerkt:
Hook :?

Het was niet de nieuwe collectie hoor, was 2002 collectie, dus vandaar ook de korting denk ik.

Heb net even een klein stukje gereden op de blade van een vriend, maar dat valt nog tegen zeg, pak zit echt superstrak, is allemaal even wennen (en even rekken) :P
 
lekker pakkie hoor!
thumbs.gif
 
Hook :?

Het was niet de nieuwe collectie hoor, was 2002 collectie, dus vandaar ook de korting denk ik.

Heb net even een klein stukje gereden op de blade van een vriend, maar dat valt nog tegen zeg, pak zit echt superstrak, is allemaal even wennen (en even rekken) :P

Je pak komt me zo bekend voor, volgens mij heb ik die ook gepast... Misschien een rare vraag: zit er stretch in het kruis van je motorbroek of is het een compleet leren kruis? :)
 
Hook :?

Het was niet de nieuwe collectie hoor, was 2002 collectie, dus vandaar ook de korting denk ik.

Heb net even een klein stukje gereden op de blade van een vriend, maar dat valt nog tegen zeg, pak zit echt superstrak, is allemaal even wennen (en even rekken) :P

Ik snap waarom je een grijs pak aangeschaft hebt..... zie TOEKOMST bij je signature }) YAMAHA POWERRRRRRRRR.
 
Ik heb 2 pakken één in het blauw/zwart (te koop overigens), en een rood/zwart. Kleur van de motor helemaal zwart, conclusie: Ik neem nooit meer een pak die kleurt bij m\'n fiets.... ik ben nu aan m\'n 4e fiets bezig, dus volgende pak word lekker neutraal... Net zoals dat van jou... Heel mooi pakkie dat óók mooi op mijn motor zou staan....
 
Ik heb 2 pakken één in het blauw/zwart (te koop overigens), en een rood/zwart. Kleur van de motor helemaal zwart, conclusie: Ik neem nooit meer een pak die kleurt bij m\'n fiets.... ik ben nu aan m\'n 4e fiets bezig, dus volgende pak word lekker neutraal... Net zoals dat van jou... Heel mooi pakkie dat óók mooi op mijn motor zou staan....

Dat is dus precies de reden waarom ik toch maar neutraal heb gekozen. Ik vind een groen pak absoluut nog mooier staan bij mijn motor, maar ik ben er echt niet zeker van dat ik groene kawa\'s blijf rijden...

En van het leren kruis heb ik geen last hoor, het zaakie zit niet te krap of zo...
En geen inkoppertjes nu over mijn :X
 
Verzekering all risk was bij mij 1600€ 18 jaar, een `99-tiger bij univé (heb alarm opgezet is nu 1200€)
(stap ik in met 25% korting, na schade 110% gaan betalen :X )

Centraal beheer-> 2200€
London-> 1750€

Nee, daar word je niet blij van |( Je zou hem haast ervoor kort rijden :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan