nieuw pak showen

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Tja, helaas voor de heren, geen knap jong blond stuk, maar een beetje een oud wijf in haar nieuwe lederen pakkie }) Desondanks is ze erg in haar nopjes met haar pak, dat ze via M-F heeft gekocht bij een Belgische M-Fster.

full
 
Zo hee, wat een reacties :) Mijn keuken opgeruimd voor de foto? Nee joh, ik heb een keurige echtgenoot die dat altijd netjes opruimt *D
 
Weet iemand trouwens waar je dat vet kunt kopen om het pak mee in te smeren en hoe vaak moet dat? Zit dat in een potje? (hee, zit er ineens een liedje in mijn hoofd :+ )
 
Weet iemand trouwens waar je dat vet kunt kopen om het pak mee in te smeren en hoe vaak moet dat? Zit dat in een potje? (hee, zit er ineens een liedje in mijn hoofd :+ )
Mooi pak hoor.....

Dat potje vet kan je bij elke motorzaak kopen.

Ik smeer mijn pak altijd één keer per jaar in.
Het beste kan je je pak buiten hangen, met een goed zonnetje erop....kan het vet goed intrekken. *D
 
Ik vind dat het Motor-forum een goede ontwikkeling door aan het maken is, mede door dit soort topics...

:9
 
Dankjulliewel voor de complimentjes hoor. Ik zou er bijna verlegen van worden :o
Ik heb trouwens net even een stukje gereden in mijn nieuwe pak en het zit al erg lekker, ondanks dat het nog erg nieuw is en vast nog wel wat soepeler zal worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan