Nieuw product voor motoren

Fastestlane

Rookie
26 jun 2006
4
0
Zwolle
Kheb op de TT in assen op de vidiwall die commercial gezien van Easywipe.nl.. deze unieke washandschoenen van zogenaamde nanovezel zouden moeiteloos en zonder krassen die vliegjes van me vizier en kuipruithalen. Dus bij een van de benzinepompen op de terugweg heb k er dus maar eentje gehaald! En wat blijkt..?? dat ding werkt fantastisch!! mijn maat heeft er ook eentje gehaald en was nog enthousiaster dan ik! omdat je het alleen maar met water hoeft nat te maken en je schuift soow al die vliegjes deraf.. Ik dacht: dit product is wel een topic waard :Y Tip van de week.. :} je kunt hem dus ook bestelle op easywipe.nl

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/383403/697f5dc25ac04095b3096d40d1378902 (FrontFairingsm.jpg)​
 
Speciaal hiervoor heb je een account gemaakt ?

Moet je beroep niet "Aandeelhouder Easywipe" zijn ? :P
 
Laatst bewerkt:
Hahaha.. ja miss moet k daar maar ss soliciteren he :Y mja leek me wel leuk onderwerp om ss mee binne te vallen hier.. *D

laterr
 
sorry howr.. :9 k probeer oowk mar te helpen.. kwas namelijk zelf al soow lang op zoek nar iets wat niet uit 'n spuitbussie kwam *D
 
tip: maak in het 'NEW' gedeelte een topic aan over jezelf, word gewaardeerd ;)

Eventuele verkopers die alleen daarvoor inschrijven worden naar de deur verwezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan