Nieuw project: Cafétriple, Trophycafé, whats in a name...

Ook nog een uitlaatsteun eraan gemaakt.
00FDBEE9-5278-42D2-8B5E-DE1695303B3E.jpeg
7C4159AE-F5D9-416B-8D15-8F2FF89ACB5C.jpeg
 
De rechterkant is ook klaar, rempedaal en rempomp hebben hun plek gevonden. De uitlaatophangsteun volgt nog.
84B62C06-9D72-4B3A-8663-7D89E5A0A854.jpeg
749A7BA5-DC03-42CF-B518-074228269ED9.jpeg
7A400FFE-2706-4069-AE6D-AA94838819DF.jpeg
 
Doordat ik voor een langere Wilbers achterschokdemper dan de originele gekozen had kwam de tussendemper van de uitlaat in de clinch met het linksysteem. Dus moest ik de uitlaat wat aanpassen, beetje met de slijptol spelen en er een stukje buis omheen gelast. De tussendemper “hangt” nu iets achterover maar dat moet dan maar.
1CC6C202-209F-4A16-A13D-4000FD11FFE1.jpeg
F1EAD312-BE4D-4FD7-B22E-9AD1EE42CBBA.jpeg
2A58E54F-CCF5-4AAA-8580-784DC1F48174.jpeg
 
Als je het niet weet,zie je het niet....
Met verbouwen moet je altijd tien dingen aanpassen als je één ding aanpast.
 
Denk dat ik voor het reservoir van de Wilbers achterveer wel een geschikte plek gevonden heb. Moet alleen nog een mooiere ophangbeugel zien te vinden of iets zelf maken. De bijgeleverde rubbers en trekbandjes zien er niet uit vind ik zelf.


Omdat de tussendemper nu iets anders gemonteerd zit moest ik ook weer nieuwe ophangsteunen voor de einddempers maken. Vind ze zelf ook iets mooier zo.
805E241C-32C7-4E00-B73C-0FA5A7B27884.jpeg
5157143F-07C2-41E4-8A5E-7C3466DCEBC6.jpeg
788DE9E7-70FE-48A0-9BDF-18E225A6BE92.jpeg
 
Wow supervet! Zo zouden fabrikanten van nakeds de boel ook moeten afleveren... Misschien nog gaver als je de beugeltjes en onderste connectie tussen de voorpoten zwart laat poedercoaten. Maar dat is persoonlijke smaak.
 
De kroonplaten worden misschien nog wel zwart, de beugeltjes vind ik zo mooier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan