nieuw project suzuki GT750

weer wat verder gekomen na toch wel wat problemen met het carter maar dat is door de firma Jetten in schinnen opgelost. :) er moest wat met aluminium gelast worden '(


SNC12124.jpg


SNC12125.jpg


SNC12132.jpg


SNC12138.jpg


SNC12139.jpg
 
Weer wat nieuws en ik vind het persoonlijk heel erg mooi........en daar gaat het om toch? :)

Afb031.jpg


Afb030.jpg


Afb003.jpg


SNC12151.jpg


SNC12155.jpg
 
Mooi weer een classic bike gerehabiliteerd heb zelf ook een gt 750 gehad helaas voledig gecrashd zelf goed afgekomen,maar bijzondere bike.
 
Zo, dat ziet er veelbelovend uit! :9 Gijs vind tweetaktrestauraties leuk om te volgen. :Y
Enne.....veul plaoties, Ron!! *O*



:W
 
vandaag mijn eerste test rit gemaakt (60 km) alles liep lekker,

SNC12226.jpg


SNC12231.jpg


FILMPJE

 
ziet er echt super uit 8-)
Watvoor uitlaten heb je eronder eigenlijk? allspeeds?
Hij rookt trouwens niet erg voor een koude 2-takt, is dat wel goed? ;)
 
ziet er echt super uit 8-)
Watvoor uitlaten heb je eronder eigenlijk? allspeeds?
Hij rookt trouwens niet erg voor een koude 2-takt, is dat wel goed? ;)

Ja het zijn allspeeds,en ik moet eerlijk zeggen dat ik al een stukje had gereden hij was al warm ;)
 
Ja het zijn allspeeds,en ik moet eerlijk zeggen dat ik al een stukje had gereden hij was al warm ;)

Valsspelen heet dat ;)
Maar goed om te weten dat het allspeeds zijn, heb ik zelf ook onder m'n gt liggen, als ik tijd heb om aan de gt te klussen en het ontstekingsprobleem op te lossen weet ik in elk geval hoe die ongeveer gaat klinken straks ;)
 
Eindelijk was het zover!!!!..na velen weken sleutelen (nog met dank aan Vic) de "abfart" naar de Ring.
Het demo racing team Moolenaar klaar voor vertrek, alles tot in de puntjes geregeld het startformulier gedownload en ingevuld gepast geld, gereedschap, enz.
Aanhanger achter de wagen gehangen ( ervoor is niet handig) toen zag ik dat ik nog geen goede nummerplaat had, ik dus 's morgens naar de firma Heuts waar ik de eerste klant was snel een plaat gehaald, en toen meteen op weg naar de ring.

SNC12234.jpg


SNC12236.jpg


SNC12238.jpg


Prachtig weer was het maandag, bij aankomst zag ik het SAM racing team staan met 3 motoren, snel een plekje gezocht en toen meteen naar de inschrijving wat ik daar aantrof...tjeesus wat een rij, toen ik deze foto maakte stond ik al een half uur inde rij !!

Foto0122.jpg


Eindelijk!! betaald en toen snel naar mijn motor, omdat het team maar uit één man bestaat moest ik snel alles van de aanhager halen want ik moest met ongeveer 10 min. aan de start staan, nou dat lukte maar net.
Eindelijk rijden wat een baan zeg die grandprix baan!!!
Het was voor mij de eerste keer op die grote baan, met zijn vele moeilijke bochten, maar kicken was het!
Ik heb leuke gevechten gehad met Frank v Nimwegen op zijn Vallelunga.

The_italian_job4_031-1.jpg


De GT liep als een zonnetje met mijn 14 tands tandwiel een heerlijke Acceleratie, maar je rijdt tussen een paar hele snelle jongens en dan bedoel ik snelle !!!!!! dat is in het begin wel even wennen maar als je je lijn blijft rijden dan gaat het meestal wel goed.
Toch waren er veel valpartijen.


SNC12241.jpg


SNC12243.jpg


SNC12249.jpg


Het was een super dag!!! na een lekkere vette hap met het complete SAM racing team ging ik weer naar huis, waar ik na thuis komst (21.00) na het uitladen nog tot 02.00 uur moest werken!!! ik heb geslapen als castrol in mijn GT!!!!
 
10 Mei: Kölner Kurs Nürburgring



Nieuwe contact punten en de carburateurs mooi af gesteld en hij loopt al de bekende "tiet"

Thanks Victor!!!

En ik heb de Snetterton (short) tandwiel verhouding 14 / 43 dat lijkt mij wel goed voor de Nürburgring _O-




 
Laatst bewerkt:
hier wat foto's van afgelopen zondag kolner kurs

tl_1000_s_074.jpg


IMG_6368.jpg


tl_1000_s_212.jpg




SNC12273.jpg


 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan