Nieuw project uit de oude doos

Reetje

MF veteraan
4 feb 2002
1.853
37
Landgraaf
De euries die ik voor mijn XS heb gekregen, gaan naar een goed doel, het opknappen van een ander brik.
Na jaren op zolder te hebben gestaan, weggegeven aan zwager en weer terug gekregen, al 49 jaar in de familie, ga ik eindelijk weer eens verder met Hèt Project.

PICT1559.jpg


Ik houd het spannend, één piccie.... wie-O-wie weet wat het moet worden als het af is.
 
Laatst bewerkt:
het is net 'Get the picture' :P

dit is trwns echt wel een old-skool zadel :) . ben benieuwd wat het totaal plaatje is!
 
iets later... 1959

en duitsers drinken geen espresso, iig niet in 1959.

MOTO GUZZI 'LODOLA GT 175 GRAN TURISMO'
Italië, bouwjaar: 1959
Tourmotor. 4-takt, 1-cilinder, vermogen= 11 PK bij 6500 tpm. Cilinderinhoud 174 cc. Kickstarter, 4 versnellingen d.m.v. hak-en teen- snelschakeling met meervoudige natte plaatkoppeling. Voor en achter trommelremmen. Hydraulische telescoopvork voor, achtervering d.m.v. hydraulische dempers. Max.snelheid: 115 km./u. Tankinhoud: 12 liter. Verbruik ca. 2,7 liter op 100 km. Gewicht: 110 kilogram. Kilometerstand: 00058. Bloknummer: *R90HE*. (I-)
€ 3500/4000


zoiets
full
 
Laatst bewerkt:
MOTO GUZZI 'LODOLA GT 175 GRAN TURISMO'
Italië, bouwjaar: 1959
Tourmotor. 4-takt, 1-cilinder, vermogen= 11 PK bij 6500 tpm. Cilinderinhoud 174 cc. Kickstarter, 4 versnellingen d.m.v. hak-en teen- snelschakeling met meervoudige natte plaatkoppeling. Voor en achter trommelremmen. Hydraulische telescoopvork voor, achtervering d.m.v. hydraulische dempers. Max.snelheid: 115 km./u. Tankinhoud: 12 liter. Verbruik ca. 2,7 liter op 100 km. Gewicht: 110 kilogram. Kilometerstand: 00058. Bloknummer: *R90HE*. (I-)
€ 3500/4000


zoiets[afbeelding]

Leuk spelletje is dit. Het wordt steeds warmer.
Bouwjaar: check
aantal cylinders: check
verbruik: check
inhoud: 150cc
PK: ???
topsnelheid: +- 90 km/h
 

Vespa 150GL uit 1959
150 cc 2-takt
3 versnellingen

U heeft gewonnen. Dat moet het worden als het af is. Zelfs de kleur klopt!
Morgen een kleine straalcabine ophalen en dan kunnen de onderdeeltjes klaargemaakt worden om de boel weer in elkaar te zetten.
 
Laatst bewerkt:
De eerste foto is het beschermkapje van de schommelarm-voor.
In actie te zien op de bovenste foto van Mr Oizo.
 
een collega van mij heeft pas een 1963er gerestaureerd en een kennis heeft pas een goeie 61er gekocht.

mooi en er simpel spul.
op motoplanet.nl staan foto,s van restauraties.

blijft ie origineel??
 
Terug
Bovenaan Onderaan