[nieuw] Redboost

Redboost

Die hard MF'er
28 mrt 2003
708
1
Hoi allemaal..,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben Redboost, een fanatieke motorrijder. Ik rij al een tijdlang motor (sinds mijn 18e). Ik heb ook eerder mijn motorrijbewijs gehaald dan mijn autorijbewijs..

Ik heb momenteel geen motor, maar binnen nu en een maand zit er een Honda CB-500 aan te komen. Ik heb er vroeger wel verschillende gehad.
- Na het halen van mijn rijbewijs kocht ik van een kennis een oude Kawasaki 3-cilinder 2-takt motor van 250 cc.
- Na het uit elkaar vallen van mijn Kawa kreeg ik een oude lesmotor, een Honda CB-250. Dit ding was zo gaar als wat, en bleef toch altijd goed rijden..
- Mijn snelste motor ooit was een zogenaamde streetfighter.. Het frame van een Suzuki GS-550 uit 1980 gecombineerd met het motorblok van een Suzuki GSX-R 750 was de basis voor dit monster..
- Wegens chronisch geldgebrek heb ik een tijdje lang geen motor kunnen rijden, maar het zit er weer aan te komen :]
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel,

Zekers, een CB-500, mooi zwart.. Vind ik ook wel mooi passen bij mijn pak (race-overall, nog uit de tijd dat ik streetfighter had). Kost niet zo veel, weinig onderhoud nodig, rijdt zuinig, en lekker wendbaar.. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan