nieuw Rehmann 160 TIG lasapparaat 280 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appie Staartje

Die hard MF'er
22 jan 2004
695
1
amstenrade
een gloedjenieuw in de doos Rehmann 160 ampere tig lasapparaat incl 4 meter slangen pakket. Gelijkstroom dus geschikt voor RVS, staal, gietijzer, etc

Die op de foto is al verkocht, het apparaat dat ik hier te koop aanbied zit nog in de doos.
Mag ook komen proeflassen.

full
 
het enige wat je nodig hebt is je eigen gasfles met reduceer en wolfraampunten.

Voor de rest zitten alle slangen erbij incl 3 nozzles en 3 wolfraamhouders in verschillende maten en de handleiding.
 
Ook enig idee waar je aan kosten aan moet denken voor een gasfles, bijvullen ervan en reduceerventiel?
 
met lift-arc? of HF?
ik denk het eerste.

kwaliteits TIG/DC 160 Ampere hoogfrequent-lasapparaat voor de werkplaats en op de klus.
last alle soorten staal ink roestvaststaal
geschikt voor 1,6mm 2mm 2,4mm wolfraamelectroden

het hart van het apparaat wordt gevormd door een IGBT-Inverter van de Firma Siemens, dat op Transistorentechnologie gebaseerd is, daardoor is de inschakelduur bijzonder hoog:
60 % bij 40 graden omgevingstemperatuur,

bij 130 A is de inschakelduur 100%

bij 160 A 60%

het apparaat heeft een hoogfrequent ontsteking en een instelbaar gas na stroomtijd (1-10 sec)

de volgende delen zitten erbij

1 slangpakket 4 Meter wp17
1 Gasslang 5 mtr
1 Massakabel met degelijkeKlem 3mtr
1 Keramik-gasmondstuk Nummer 4
1 Keramik-gasmondstuk nummer 5
1 Keramik-gasmondstuk Nummer 6
1 Gasverdeler
1 TIG Elektrodenklemnippel 1,6 mm
1 TIG Elektrodenklemnippel 2,0 mm
1 TIG Elektrodenklemnippel 2,4 mm

Gewicht van de machine 8,9 kg
 
Als je voor €250 die doos (met inhoud natuurlijk :P ) naar me opstuurt,
is tie verkocht


Bedankt voor je bod, maar ik ga niks weggeven, ik heb er ook voor moeten betalen en goedkoper vind je ze niet. Hij is compleet nieuw, ongeopend. ik kan er ook 300 voor vragen en dan pingelen naar 280, maar daar heb ik geen zin in. vind 280 toch een nette prijs
 
Laatst bewerkt:
Ook enig idee waar je aan kosten aan moet denken voor een gasfles, bijvullen ervan en reduceerventiel?
(ik heb een 10kg fles in Eemnes gekocht: aardige lui, doen vooral niet moeilijk en bijvullen is (leeg-vol) €30 geloof ik..moet je aardig doorlassen wil je dat op krijgen !) reduceer kost €50 tot €100
 
kwaliteits TIG/DC 160 Ampere hoogfrequent-lasapparaat voor de werkplaats en op de klus.
last alle soorten staal ink roestvaststaal
geschikt voor 1,6mm 2mm 2,4mm wolfraamelectroden

het hart van het apparaat wordt gevormd door een IGBT-Inverter van de Firma Siemens, dat op Transistorentechnologie gebaseerd is, daardoor is de inschakelduur bijzonder hoog:
60 % bij 40 graden omgevingstemperatuur,

bij 130 A is de inschakelduur 100%

bij 160 A 60%

het apparaat heeft een hoogfrequent ontsteking en een instelbaar gas na stroomtijd (1-10 sec)

de volgende delen zitten erbij

1 slangpakket 4 Meter wp17
1 Gasslang 5 mtr
1 Massakabel met degelijkeKlem 3mtr
1 Keramik-gasmondstuk Nummer 4
1 Keramik-gasmondstuk nummer 5
1 Keramik-gasmondstuk Nummer 6
1 Gasverdeler
1 TIG Elektrodenklemnippel 1,6 mm
1 TIG Elektrodenklemnippel 2,0 mm
1 TIG Elektrodenklemnippel 2,4 mm

Gewicht van de machine 8,9 kg

een mooi lasapparaat voor een mooie prijs ;)
 
die FREE heeft puls-lassen en instelbare up en down-slope. Ook kan je 2 of 4 takt kiezen (soorten van schakelaar-mogelijkheden, 1 keer ingedrukt houden of aandrukken en uitdrukken)

En de free heeft een ingebouwd electrode lasapparaat met alle opties (hot start, arc-force, etc) en lastang. (lees maar eens de beschrijving van de FREE in het topic, beter kan ik het niet uitleggen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan