nieuw: rossandri

Wie zal er volgend jaar in de MotoGP zorgen voor verassing?

  • Max Biaggi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Colin Edwards

    Stemmen: 3 50,0%
  • Troy Bayliss

    Stemmen: 1 16,7%
  • Carlos Checa

    Stemmen: 0 0,0%
  • Makato Tamada

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nicky Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toni Elias

    Stemmen: 0 0,0%
  • Shinya Nakano

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6

Rossandri

MF'er
18 mei 2004
132
0
in de buurt van Eindhoven
Hoi mensen van het MF,

Ben Jarno van Osch en heb me al een tijd geleden aangemeld, maar ik was nog niet echt actief, heb nu eindelijk een adsl aansluiting, dus wellicht zul je me nu meer vinden op het MF... Rij zelf op een aprilia rs 125, zeer fijne motor. Maar omdat ik sinds mei zwaar mag gaan rijden, ben ik op zoek naar een iets zwaardere sportieve motor (sv 650 s, gsx600-r, zx6r). Dus als iemand er een te koop heeft staan rond de 5000, laat het me maar weten, Verder iedereen veel plezier op MF...

Groeten Jarno

PS. Rossandri is een samentrekking van rossi en melandri, dan weten jullie het alvast!!!
 
Hey een SV650S is een hele leuke motor kan ik je vertellen!
Tot je nieuwe motor veel veilige kilometers op je RS!
 
Laatst bewerkt:
Hoi mensen van het MF,

Ben Jarno van Osch en ..... hier een heel verhaal over wat ik wil maar nog niet kan ..... veel plezier op MF...

Groeten Jarno

PS. Rossandri is een samentrekking van rossi en melandri, dan weten jullie het alvast!!!

En bij gebrek aan een dubbele achternaam maar een dubbele voornaam aangemeten ;)

full
 
hey rossandrie,

BGL (sandra) heeft je toegevoed op haar eigen MSN maar je accepteerd haar niet ofzo??? je moet niet geloven wat ze allemaal op het foprum over haar schijven, ik ken haar niet persoonlijk, maar ze lijkt mij best een lief meisje...

kris
 
Terug
Bovenaan Onderaan