nieuw rubber nodig!

Ninj@9Man

MF'er
15 mrt 2002
50
0
Maassluis
Tja ... haar rubber is op.
Nu de moeilijke keuze om een nieuw rubber te selecteren. Wat leggen we nu onder de zx9r van mijn vriendin?
Er zit nu een B010 onder maar die zijn best prijzig.
Zijn er alternatieven?
Een Cnnti Force? Een Pirelli Evo Corsa?
Wie heeft tips en adviezen/ervaringen met andere rubbertjes die om je velg passen (geen Durex GP).
Ik laat me graag adviezeren.
Groetjes
Ninj@9man
 
Typ bij de zoekfunctie "banden" in, dan heb je voor weken leesplezier :+

Maar als je het mij vraagt: BT010 :}
(en als je het niet vraagt ook)
 
BT 010.
Pirelli Super Corsa
Metzeler Rennsport
Michelin Pilot Sport

Knoem maar wat zijstraten....
 
bt010....roeleert...
voor het racen...rennsports... :)

die heb ik er zelf nu onderzitten...om te kijken hoe dat is...
 
Ik denk dat de meeste voor de BT010 kiezen.
Ik heb zelf ook BT010's

Als je het toch goede banden vind en je hebt er plezier mee
dan maakt de prijs toch niks uit.
 
hoeveel scheelt het met andere banden in prijs?

Ik heb er ook bt010 onder.
Met mijn rijstijl had bt020 ook makkelijk gekund
maar ja, mocht ik ooit nog eens leren rijden :]

O ja, zondag leer ik rijden... :] :) :] :)
 
Conti Force niet doen. Heb ze eronder gehad en glijden bij het minste of geringste (zijn erg moeilijk op temperatuur te krijgen beneden de 10° C en in de regen). Ik voelde me er iig niet vertrouwd mee. (Conti Force Max kan ik niet proberen ivm bandenmaat)

Ik ga voor de BT010, stuurt directer in en geeft veel meer grip in alle weersomstandigheden. Zolang je het niet te gek maakt ook op het circuit een fijne band.
 
Bij banden niet op de prijs letten. Banden kunnen zo'n verschil betekeken in weggedrag en grip dat dat niet opweegt tegen die paar stuivers die je extra kwijt bent.

Voor toerbanden overgestapt op Z4's. Gaf een wereld van verschil. Zijn behoorlijk prijzig, maar voor mij effe niets anders meer.

Gewoon voor sportief rijden 010's oid aanschaffen.
 
Banden zijn te belangrijk om echt op te bezuinigen,een glijpartij kost je al gauw om en nabij de 15 a 20 achterbandjes :?
Goedkoop adres voor banden is Koppes in Alkmaar. Te vinden op industrieterrein Beverkoog t.o. Maaral=Bmw garage.

C.U.


:j
 
Ik weet niet hoe ze stuurt, maar je kunt altijd nog 020's overwegen...

Die hebben dezelfde compound aan de zeikanten, maar het loopvlak is van een harder compound.. ofterwijl, als ze veel "rechtdoor" rijdt heeft ze er veel langer plezier van. Ik rij ermee en ben er zeer over te spreken... Ook in de bochten..

greetzzr
 
Terug
Bovenaan Onderaan