nieuw setje wheeeeeeels!!!

x11 basman x11

MF veteraan
28 apr 2003
1.026
0
Almere
't ligt uiteraard compleet aan het merk,soort materiaal,type en weet ik het allemaal maar....................wat kost bv een leuk setje 10 spaaks velgen voor mijn hondaaatje.

het hoeft geen exclusief star trek materiaal te zijn zoals magnesium of carbon,maar waar moet ik zo'n beetje op rekenen.
mijn eigen schatting is dat 1000 euro er zo maar doorheen is voor een nieuw paar velgen.

wie heeft er hier andere velgen in zijn rosijzer zitten?
en wat zijn zo ongeveer de kosten?


wederom neigt mijn dank naar hondsdolheid.
 
Gaat meer om het visuele effect dan de technische voordelen dus?
Voor 1000 euro vind je alleen 2e hands spul denk ik :)
Of je moet iets uit een ander type motor monteren, dan heb je geen speciale materialen.
 
't mag gewoon ook van een andere motor komen(wel nieuw)...maar het gaat mij eerder om het visuele aspect idd.

de honda x11 zou er naar mijn mening erg van opknappen als er een leuk setje wielen in zou hangen ipv van die standaard 3 spaaks holle velgen.
 
Anders stuur je ff een fotootje naar het fotosoep topic (of je doet het zelf),kun je kijken hoe het staat...

ben zelf ook wel benieuwd n.l
 
hmm,. 1000 euro is niet al te veel voor een setje velgen,. was voor de velgjes van mijn v-max al 2500€ kwijt,...
 
Misschien 6 spaaks van een blade?

[edit]:

PVM @ Harris
Dymag
]Marchesini
OZ-racing (met die funky rim mounted discs)

Prijzen vallen me nog mee met >2000 "quid" per set (>3000 euro).
Lager onafgeveerd gewicht, sneller optrekken, lager gewicht hele bike en super vette looks :9 Best de moeite toch!
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens naar oz wielen van een Aprilia? Ik heb een cardan dus ik kon alleen voor een lichter mag wiwl vinden maar op Ebay.de is er zat te vinden...
Je beurt afwachten en dan lukt het misschien net voor 1000 euri...
 
Terug
Bovenaan Onderaan