Nieuw soort flitspalen

Lukraak

Rookie
20 jun 2002
26
0
Near Brussel
Weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik heb er mijn twijfels bij. Als dit ooit werkelijkheid wordt is het denk ik gedaan met knallen :(

fotobak1.jpg


fotobak2.jpg


fotobak3.jpg
 
Die heb ik al eerder gezien op foto, maar ben ze nog niet in werkelijkheid tegengekomen (zover ik weet).

Tis wel lullig, maar het geeft aan op wat voor niveau ze weer bezig zijn... :(
 
Ik zal je twijfels even wegnemen

Deze containers bestaan al een paar jaar en worden ook al ingezet om hardrijders te pakken

Ik heb er al een keer een zien staan in de buurt van Zutphen (mijn radar detector in de auto ging af vervolgens gestopt en bleek zo'n container te zijn)
 
Laatst bewerkt:
Ik zal je twijfels even wegnemen

Deze containers bestaan al een paar jaar en worden ook al ingezet om hardrijders te pakken

Oeps wist ik niet :?

Hier in België toch niet in gebruik naar mijn weten, hoop ik toch, hehe
 
Ik vertrouw die dingen zowiezo al nooit, en als ze langs de snelweg staan vertrouw ik ze helemaal niet meer. ;)
 
voor jou is het dus gedaan met het knallen

Neenee moet nog maar beginnen en dat met een Hornet!!!!!!! :} nu ik geslaagd ben voor examens lekker vader smeken voor sponsering hehe

Zo bangelijk fijn machientje, en daarmee de zware kanonnen het vuur aan de schenen leggen :)

Heb je pics van je hornet?
 
Zwolle Blalo weg. Tegenover de MTS/Pompstation in de middenberm. Daar staat al ruim vier jaar een groene kliko. Busje staat bij het pompstation.
 
Oud verhaal
Bij rosmalen stonden ze al 5 jaar geleden in groene containers.
 
Lijkt me leuk als de vuilnisman langskomt en de agenten zitten dan net aan de koffie }) })

Dag Dag dure apparatuur ;)
 
Er lijkt hier geen draad aan gekoppeld... flitsen deze geheel zelfstandig (dus ook voeding e.d.)? Dan wordt het helemaal lastig te achterhalen of het een echte is of niet.

Op de dijk staan heel vaak kliko's... neem het risico niet, kan het niet inschatten of het een flitser is.

Dus bij vuilophaaldag niet rijden want dan ken je elke 100 m in de remmen :(
 
Bij eenzame kliko bakken afremmen, heeft me al veel geld gescheeld...

die dingen bestaan al jaren..
 
Op woensdag 03 juli 2002 08:57 schreef GuZ het volgende:op het omtrappen van kliko's staat vast geen straf....
weer een goeie reden om cross-laarzen te dragen... })

Nou, dat weet ik nog zo net niet. Een poosje terug werd er iemand bekeurd omdat 'ie zo'n container verplaatste omdat ie vond dat ie wat dicht bij de weg stond :) . Dan ben je weer de l*l voor hinderen van werk van politie oid.
 
Kunnen ze die agentjes geen PV geven voor het te vroeg buiten zetten van het huisvuil? :+

't Is geen flitspaal, meer een flitsdoos ;) Wat een suggestieve namen hebben die dingen eigenlijk...
 
Laatst zo'n klereding live in actie gezien. Werd gewaarschuwd door tegemoetkomend verkeer, anders had ik zeker een flip gehad. Heb er nog aan zitten denken om hem ff een drukkerd te geven, maar volgens mij zijn die mannetjes snel ter plekke... :j
 
Op woensdag 03 juli 2002 08:57 schreef GuZ het volgende:op het omtrappen van kliko's staat vast geen straf....
weer een goeie reden om cross-laarzen te dragen... })

Ik denk toch dat het een raar gezicht is hoor... op mijn TL grote cross-laarzen. Maar voor een beetje voordeel zal ik er zeker over na gaan denken :) Hoe ziet dat er uit.. cross-laarzen maat 45? Is daar nog mee te manouvreren?
 
Laatst zo'n klereding live in actie gezien. Werd gewaarschuwd door tegemoetkomend verkeer, anders had ik zeker een flip gehad. Heb er nog aan zitten denken om hem ff een drukkerd te geven, maar volgens mij zijn die mannetjes snel ter plekke... :j

Al zijn de mannetjes nog zo snel, Skoezie op z'n CBR600 achterhalen ze niet.. of wel? ;)

Kom eens in PUTTEN in Gelderland. FLITS-CITY hoor. Daar heb je die vuilniskrengen ook veel staan. Er staan daar ook veel flitspalen op de provinciale weg tussen Nijkerk en Putten (6) en niet te vergeten op de kleine weggetjes in Putten zelf. Overal staan die krengen. Daarnaast staan ze ook nog eens flink te flitsen met auto's langs de weg.

Even het gas opentrekken in Putten is er niet bij, behalve op de provinciale weg dan, maar dan moet je nog opletten op een paar.

Ik vraag me serieus af of dat nou iets met de 2e wereldoorlog te maken heeft... toen zijn zo'n beetje alle mannen (ik dacht geen kinderen/bejaaren) afgeschoten nadat er 2 duitse officieren waren vermoord daar. Misschien dat ze op deze manier 'de baas' weer proberen te zijn ofzo... naja ik houd me aan de snelheid in Putten, ben al paar keer bijna de lul geweest :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan