nieuw speelgoed om SM van te bouwen :-)

Zo woeffie, dat wordt een leuk speledingetje... Ow ja, Nog gekeken naar de woeffies van moi :? ;)


Goed dat je het opbrengt dude ,mail me de hondjes maar terug door want men pc heeft rete-klote-miserie-jawel-formateren-die-hap-kuren gehad en ben alles kwijt ... :( :( :( :( dus laat maar men mailbox ontploffen met piccies ! :P
 
Ik heb nog een motomastersetje liggen in topconditie met oranje adaptertje en zwevende 320mm schijf voor een hondatje t/m 03 miss toch nog interesse in? leuk om mee te sturen naar italie :P

ik hoor het wel
 
Goed dat je het opbrengt dude ,mail me de hondjes maar terug door want men pc heeft rete-klote-miserie-jawel-formateren-die-hap-kuren gehad en ben alles kwijt ... :( :( :( :( dus laat maar men mailbox ontploffen met piccies ! :P

Keeej *D

En ik ben je mailadres kwijt :( mail me ff aub. En anders: Hieronder staan 2 linkjes *D
 
Laatst bewerkt:
Keeej *D

En ik ben je mailadres kwijt :( mail me ff aub. En anders: Hieronder staan 2 linkjes *D


euh...staat nog steeds bij men profiel :)
ok links zijn handig en weet dat het om woefjes ging maar eh ben details helemaal kwijt :+ mail my sorry ass please :P
 
ja kan best kloppen, maar dan heb ik geen reactie van jou vernomen

cool dat je er weer bent, als je me dat even wilt doorgeven of het 18 inch en dan 32 spaaks.

perfect ben benieuwd.
het is een 36 spaaks 18" akront achtervelg (sorry geen 32 spaaks)
en een 36 spaaks 21" voorvelg
25 euro per stuk lijkt me geen geld?! voor wie geïntereseert is?
mzzl Redrider
 
Wel goed onderhouden zo'n CRF450 hoor. Vaak olie verversen, luchtlifter netjes houden, pas knallen als de olie warm is. Dan kan ie lang meegaan, anders wordt het al gauw heel duur. Maar toch moet je op tijd de zuiger vervangen.

Machtige dingen, dat er zoveel vermogen uit een 450 een-cilinder kan komen. Wauw.
 
Yep heb men intel al tegen de muur geplakt ,samen met een chronometer.

voor en na elke trainings-sessie of race of dagje recreatief beulen
de olie van het blok en de boite eraf,om de 30 uur piston vervangen en om de 10 uur klepjes stellen ,steeds warm rijden,goed kuisen en terug invetten van de luchtfilter etc...

Ik weet waar ik aan begonnen ben ;)
Anders draai je'm snel in de soep ,als je er goed voor zorgt gaan ze echt lang mee :P
 
Heeft zo'n CRF echt zoveel onderhoud nodig???
Dan blijf ik liever m'n xr-etje rijden ik zat n.l. ook aan een CRF te denken maar voor woonwerk is ie dan wat te ondarhoud gevoelig en je loopt er financieel op leeg :] :] :] :]
 
ondarhoud = onderhoud ;)

en
edit.gif
is de edit-knop voor je eigen posts ;)
 
Heeft zo'n CRF echt zoveel onderhoud nodig???
Dan blijf ik liever m'n xr-etje rijden ik zat n.l. ook aan een CRF te denken maar voor woonwerk is ie dan wat te ondarhoud gevoelig en je loopt er financieel op leeg :] :] :] :]


pak toch 20 maal intensiever dan je XR :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan