nieuw speelgoed om SM van te bouwen :-)

woefiemotard

MF veteraan
26 feb 2003
3.768
17
antwerpen
Dat is'm
Men CRF'je 450 ,ben er helemaal gek op :P

IMG_4209%20(Medium).JPG


Nu nog ombouwen ,is een 2003 :)
De XR is verkocht voor deze te kunnen kopen,uit circuit-ervaring weet ik dat de snelheid niet veel scheelt maar de wendbaarheid is bij een CRF wel supermega ! *D
Dus hop naar het winterproject ;)
 
Gaaf fietsje hoor!
Maar hoe ga je het dan doen met het kenteken? deze crf heeft er toch geen?
 
Gaaf fietsje hoor!
Maar hoe ga je het dan doen met het kenteken? deze crf heeft er toch geen?


Deze heeft wel een kenteken hoor, en hij gaat omgebouwd worden naar Italiaanse specs zodat er een gelijkvormigheidsattest voor de EU is (of zo toch iets in de aard had ik opgevangen O-) )
 
Woohoo, lekker lekker!!! :9~ :9~
Hij gaat idd in Italië omgebouwd worden door Panzani Honda, waarbij ie ook gehomologeerd wordt voor straatgebruik :P .

Doe dat trouwens maar snel, dat ik er snel op kan rijden *D ...
 
Danku danku,ging normaal toerke doen vandaag maar de griep-verkoudheid heeft er anders over beslist :(
De CRF gaat binnenkort naar Italië voor homo-logatie ( :P ) en wanneer ik'm terug heb is dit veranderd:


papieren
bobijn+lichten
verstevigd subframe met duosteps (gaat er meteen terug af ...)
pinkers en spiegels (...idem...)
nieuwe plastics (handig als ik op men bek ga ...)
andere ketting en tandwielen
17-inch velgen+banden+320mm remschijf+adaptor voor de klauw

al bij al 2300 euro maar om hem in SM-trim tz zetten ben ik alles samen ook al 2000 euro kwijt dus beter zo :)

En alle stukken die eraf zijn gehaald (crosswielen,ketting-tandwielen...enz...) krijg ik mooi in een doos terug :P

Dus heb ik een SM-fullcross-enduro in 1 ;)
 
mocht u de cross-wielen verkopen :} dan zou ik deze graag willen overnemen.

als ze passen op een cr125 uit 1994!!!

de dag dat ik zo eentje mag/kan rijden..... :Z ....ja en toen werd ik wakker!!
 
ben nog een groentje, een rookie e.d.,maar weet jij dan misschien waar ik velgen uit kan halen

of misschien weet je nog iemand???

ik heb op marktplaats gekeken, maar daar staan er al 4 op die er ook zoeken.
 
ben nog een groentje, een rookie e.d.,maar weet jij dan misschien waar ik velgen uit kan halen

of misschien weet je nog iemand???

ik heb op marktplaats gekeken, maar daar staan er al 4 op die er ook zoeken.

Kijk op cross en supermotardforums misschien? :)
Weet het niet ,maar denk dat je daar de grootstse kans maakt ,heb jij SM-velgen maar je wil crossvelgen i d plaats of zo ?
 
maar dan zit ik toch goed in dit forum!!!

mijn cross velgen zijn naar de ......., en zou een 2de hands setje willen monteren, nieuw is te duur

vandaar ben ik het net aan het afzoeken, maar nergens te vinden

en dan zou ik ook nog zwarten willen monteren, die zijn echt vet.

dus als je wat weet, heel graag een bericht
 
maar dan zit ik toch goed in dit forum!!!

mijn cross velgen zijn naar de ......., en zou een 2de hands setje willen monteren, nieuw is te duur

vandaar ben ik het net aan het afzoeken, maar nergens te vinden

en dan zou ik ook nog zwarten willen monteren, die zijn echt vet.

dus als je wat weet, heel graag een bericht

kijk op http://www.supermotardforum.be (www.supermotardforum.be) of op supermotard.nl of zo ?
Zal mee ogen en oren open houden ,zijn je naven nog goed ? Anders laat je gewoon zwarte velgen op je originele naven spaken ,lijkt me het goedkoopste :)
 
kijk op http://www.supermotardforum.be (www.supermotardforum.be) of op supermotard.nl of zo ?
Zal mee ogen en oren open houden ,zijn je naven nog goed ? Anders laat je gewoon zwarte velgen op je originele naven spaken ,lijkt me het goedkoopste :)



ja naven zijn nog goed, heb dit weekend mijn voorvelg naar de kl**te gereden en achter zijn alle spaken los, 3 over en hebben door de speling en het te lang blijven doorrijden de gaten van de spaken uitgehold, wiel beweegt 6 cm heen en weer (lees: 90 graden op rij-richting)

dus nu ben ik opzoek naar alleen de velgen, en het liefst natuurlijk zwarten, maar vind ze te duur om nieuw te kopen

vriendelijk bedankt voor uw reactie en link

ga er meteen werk van maken
 
dus nu ben ik opzoek naar alleen de velgen, en het liefst natuurlijk zwarten, maar vind ze te duur om nieuw te kopen
volgens mij heb ik het al eerder aangeboden, maar ik heb nog een setje velgen liggen van een XR350
niet zwart en ook niet nieuw, maar wel schadevrij

ik denk 17" achter (kan ook 18" zijn) en 21" voor
ik kan voor je checken hoeveel spaken er in zitten, dan kun je de velgen om jou naven laten spaken en kun je er weer tegen.

laat maar weten of je interesse hebt of niet
mzzl Redrider
 
ja kan best kloppen, maar dan heb ik geen reactie van jou vernomen

cool dat je er weer bent, als je me dat even wilt doorgeven of het 18 inch en dan 32 spaaks.

perfect ben benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan