Beste lezer,
Sinds kort heb ik een nieuwe (tweedehands) Suzuki SV 650 N(aked). De motor werkt volledig naar behoren, alleen aan het stuur kan ik maar niet wennen.
Mijn vorige motor was een Kawasaki KLR enduro en daarbij stond het stuur praktisch in 1 lijn. Bij de SV staat het stuur echter sterk naar achter gebogen, waardoor ik last krijg van m'n handen bij het rijden omdat door de hoek ik maar met een heel klein deel van m'n hand op het stuur zit.
Omdat ik weet dat het stuur van mijn KLR precies is wat ik zoek wil ik eigenlijk ook weer een cross-stuur op mijn nieuwe motor hebben en voor een mooi stuur kwam ik uit op de PRO TAPER Contour.
Probleem is dat ik niet weet voor welke buiging (BEND) ik moet gaan?!
Dit zijn de buigingen: BEND STYLES ARE CARMICHAEL,CR HIGH,CR MID,FACTORY SUZUKI,HENRY/REED,KX HIGH,RM LOW,YZ HIGH.
Weet iemand hier meer van en passen deze sturen ook op mijn niet-crosser?
HEEL ERG BEDANKT ALVAST
Sinds kort heb ik een nieuwe (tweedehands) Suzuki SV 650 N(aked). De motor werkt volledig naar behoren, alleen aan het stuur kan ik maar niet wennen.
Mijn vorige motor was een Kawasaki KLR enduro en daarbij stond het stuur praktisch in 1 lijn. Bij de SV staat het stuur echter sterk naar achter gebogen, waardoor ik last krijg van m'n handen bij het rijden omdat door de hoek ik maar met een heel klein deel van m'n hand op het stuur zit.
Omdat ik weet dat het stuur van mijn KLR precies is wat ik zoek wil ik eigenlijk ook weer een cross-stuur op mijn nieuwe motor hebben en voor een mooi stuur kwam ik uit op de PRO TAPER Contour.
Probleem is dat ik niet weet voor welke buiging (BEND) ik moet gaan?!
Dit zijn de buigingen: BEND STYLES ARE CARMICHAEL,CR HIGH,CR MID,FACTORY SUZUKI,HENRY/REED,KX HIGH,RM LOW,YZ HIGH.
Weet iemand hier meer van en passen deze sturen ook op mijn niet-crosser?
HEEL ERG BEDANKT ALVAST