Nieuw topic vs. Reageren

Ratz

MF veteraan
19 apr 2003
71.456
15
Het valt me op dat het nogal wel eens voor komt dat MFers die willen posten, per ongeluk op Nieuw Topic klikken ipv op Reageren.

Zou het niet iets zijn om bijvoorbeeld links 'Reageren' en geheel rechts 'Nieuw Topic', of andersom natuurlijk O-) , te plaatsen :?

En ja, sommigen moeten ook beter kijken waar ze op klikken :P
 
vind ut eigenlijk wel een goed idee

full
full
 
Er reageren er maar weinig :?

Of hebben ze allemaal op 'nieuw topic' geklikt :?


:P :9
 
'k Heb nu op reageren geklikt *O* Die fout heb ik ook vaak gemaakt in het begin |(

957 dagen geleden nog :Y
 
weet je wat ik een veel beter idee zou vinden? zou ook t nieuwe topics aanmaken verhelpen overigens.
Een fatsoenlijk werkende zoekfunctie!
beetje jammer dat dat nu al bijna een jaar ofzo googlen is
 
weet je wat ik een veel beter idee zou vinden? zou ook t nieuwe topics aanmaken verhelpen overigens.
Een fatsoenlijk werkende zoekfunctie!
beetje jammer dat dat nu al bijna een jaar ofzo googlen is
Deze opmerking hoort hier niet thuis, daar zijn al genoeg discussies over (geweest) :Y
 
Het valt me op dat het nogal wel eens voor komt dat MFers die willen posten, per ongeluk op Nieuw Topic klikken ipv op Reageren.

Zou het niet iets zijn om bijvoorbeeld links 'Reageren' en geheel rechts 'Nieuw Topic', of andersom natuurlijk O-) , te plaatsen :?

En ja, sommigen moeten ook beter kijken waar ze op klikken :P
open je nou een nieuw topic :?



:P
 
nou vond de oude functie toch gebruiksvriendelijker dan
ik krijg iig nog steeds t google balkje bij de zoekfunctie
wilde er verder ook geen aandacht meer aan besteden maar vind t wel jammer van een goed forum.
Gebruikte mf nl vrij veel om goeie info in te winnen en ik vind t persoonlijk niet makkelijker geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan