Nieuw tv motorprogramma

MelMic

Die hard MF'er
28 apr 2004
630
0
-
Motorprogramma bij Yorin

Yorin komt vanaf december met een motorprogramma onder de titel Motor Passion. Het programma wordt gepresenteerd door Peggy-Jane de Schepper. Deze 32-jarige actrice, die zelf een motorrijbewijs heeft, speelde rollen in o.a. Costa, Hij & Julia, GTST, Sam Sam en Westenwind.

In Motor Passion zal de beleving van het motorrijden centraal staan. Wekelijks worden de mooiste routes in binnen- en buitenland door toerclubjes bekeken en zal af en toe een evenement worden bezocht. Ook staat iedere week een motorliefhebber centraal en wordt het laatste motornieuws gegeven.


Bron: http://medialog.blogspot.com/2004/08/motorprogramma-bij-yorin.html

Ik ben benieuwd ;)
 
Motorprogramma bij Yorin

Yorin komt vanaf december met een motorprogramma onder de titel Motor Passion. Het programma wordt gepresenteerd door Peggy-Jane de Schepper. Deze 32-jarige actrice, die zelf een motorrijbewijs heeft, speelde rollen in o.a. Costa, Hij & Julia, GTST, Sam Sam en Westenwind.

In Motor Passion zal de beleving van het motorrijden centraal staan. Wekelijks worden de mooiste routes in binnen- en buitenland door toerclubjes bekeken en zal af en toe een evenement worden bezocht. Ook staat iedere week een motorliefhebber centraal en wordt het laatste motornieuws gegeven.


Bron: http://medialog.blogspot.com/2004/08/motorprogramma-bij-yorin.html

Ik ben benieuwd ;)


om even de positieveling uit te hangen

Een motorprogramma...dat gepresenteerd word door een VROUW die in veel SOAPS speelt en toevallig ook der "motErrijbewijs" heeft :z , en dan het over toerclubjes hebben :X .


Het moet gewoon 1 of andere straatracer zijn, die zo'n programma opzet. Waarin elke keer een 1 of 2 nieuwe en 1 of 2 oudere motoren aan bod komen, waarin een aantal "veel voorkomende" problemen of technische know hows aan bod komen om je motor beter te laten rijden. Ook een uitlaat geluidstest, en een aantal accesoires die je er per fiets op kunt zetten en hoe het er dan uit ziet.

Dan het rijdende gedeelte, met een aantal "oude straatcircuits" of strakke bochten waarin bepaalde technieken worden doorgenomen, om het best de bocht door te komen. Ook een aantal aspecten als lijnen rijden, vro's en andere cursussen waarvan wel en niet het nut word gegeven.

DAT ZOU PAS WAT ZIJN :} 8-)
 
Word alleen nog enthousiast als het programma MotorGear of SpeedGear of iets dergelijks heet gepresenteerd door ..............................van TOP **** juist ja.

Nadere uitleg lijkt me niet nodig.

:+
 
Wel een lekker chickie :9~ , maar ben erg ben dat het weer zo'n programma wordt met uitspraken als:

- Nou, best wel fris, dus die warme chocolademelk gaat er wel in!
- Vandaag gaan we lekker touren door de polder! Ik heb er nou al zin in!
- Vroeger werden hier vrouwen gewogen om te kijken of het heksen waren.
- BLABLABLABLABLA.

ps. Moet je lesbisch zijn om een motorprogramma te presenteren??? :?
 
Wel een lekker chickie :9~ , maar ben erg ben dat het weer zo'n programma wordt met uitspraken als:

- Nou, best wel fris, dus die warme chocolademelk gaat er wel in!
- Vandaag gaan we lekker touren door de polder! Ik heb er nou al zin in!
- Vroeger werden hier vrouwen gewogen om te kijken of het heksen waren.
- BLABLABLABLABLA.

ps. Moet je lesbisch zijn om een motorprogramma te presenteren??? :?

:}

Ik hoop toch niet dat Peggy lesbisch is... :z

Peggy-Jane_de_Schepp_68161c.jpg
 
Niemand heeft nog maar iets van het programma gezien en het wordt nu al afgezeken. Het getuigd wel van intelligentie hier op het forum heh B|
 
Motor passion: dat kan maar door 1 motorketen gesponserd zijn..
"We share your passion" Safe dus

dat andere motorprogramma met die ene lesbie :+ , komt dat ook weer?
 
rijdend op een honda shadow:
"dit stuurt best wel goed en licht!" :X

rijdend op een '04 R1
"hij is makkelijk te sturen"

rijdend op een goldwing van 4000 kg
"hij rijdt best makkelijk en stuurt lekker"

bla bla bla bla bla |(
 
ik zou wel een motor klus programma willen zien. Zoiets als Eigen huis en motor, Alleen zonder Nico want dan kunnen er geen lekkere wijven in. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan