Nieuw tv motorprogramma

Ala Topgear zou wel wat wezen, beetje motoren afkraken ongeacht wat ze kosten :) en trappen met die handel.
Hmm heb een poosje geleden een testje gedownload ging tusen een zx12 en een hayabusa. Wheely's maken tot 200 ofzo raggen op het circuit zo hoort een review te zijn.
Dat van A naar B rijden met 80 kmpu om vervolgens een paar minuten van de uitzending bij 1 of ander monument te gapen is niet wat.
 
de reacties hier op dat nieuwe programma zijn al om te filmen!!!! *D *D
:] wie weet is er dan wel wat te zien!! :]

want tot nu toe waren die serie's ............. :Z :Z :z :z
 
Aan de ene kant moeten we blij zijn dat er weer een motorprogramma komt,maar als ze weer vijf of zes items in een half uur willen propen is het bijvoorbaat gedoemt om te mislukken. Gewoon aan twee of drie onderwerpen goed en deskundig aandacht besteden.
 
Aan de ene kant moeten we blij zijn dat er weer een motorprogramma komt,maar als ze weer vijf of zes items in een half uur willen propen is het bijvoorbaat gedoemt om te mislukken. Gewoon aan twee of drie onderwerpen goed en deskundig aandacht besteden.
:^ en Peggy-Jane af an toe in bikini ofzo in beeld :P
 
Aan de ene kant moeten we blij zijn dat er weer een motorprogramma komt,maar als ze weer vijf of zes items in een half uur willen propen is het bijvoorbaat gedoemt om te mislukken. Gewoon aan twee of drie onderwerpen goed en deskundig aandacht besteden.

:^

ik wil een topgear met motoren :}

Tja, maar dan zou Triumph bij elke test als winnaar uit de bus komen. Qua vermaak is Topgear super, alleen objectief testen wil nog wel eens een probleem zijn, maar dat neem ik maar op de koop toe.
 
Ben benieuwd wat voor programma het word, als het net zo als motorexperients word ga ik geloof ik niet speciaal er voor zitten met een zak chips en een glas cola.
 
het zal wel weer zo zijn dat je heel goed moet kijken om het verschil te zien tussen de reclameblokken en het programma.
Tip 1: als het er professioneel uitziet is het een reclameblok
Tip 2: als het geloofwaardiger overkomt dan het stuk ervoor is het weer een reclameblok
Tip 3: als je wakker kan blijven is het een reclameblok
 
hehe

hier wat info voor de geintereseerden

ik ben peggy der buurjongen ben zelf 22 en zij is wel wat ouder dan mij
ze heeft een zwarte Yamaha Fazer 400 (25 kw :)
en een zwart scootertje met straat strepen op de linkerzijkant
er ligt ongeveer 20 mm stoflaagje op haar motor en heb haar al meerdere keren aangeboden dat ik het er anders wel vanaf wil rijden
moet ook wel zeggen dat ze best aardig is heb zelf een ktm gs360 gehad (2takt)
en toen ze me meerder keren tot aan me oren in het smeer dat ding heeft zien aanduwen bood ze me zelfs aan dat ik haar motor anders wel mocht lenen om naar mijn werk te gaan
maar ik heb haar der kappen bespaart

oja enne ze is niet lesbisch :D

Laat haar mij haar telefoonnummer even mailen! :9~
 
Een doodssteek voor de motorrijders....crime passionel...


Ach laten we niet zo provocatief zijn..... in de wintermaanden samen met je vrouw/vriendin lekker naar motor-passion kijken.....
 
Lekker bijdehand om midden in de winter, als al die motorwatjes (95% van motorrijdend Nederland dus) hun fiets op stal hebben staan, een dergelijk programma uit te gaan zenden. :Z
Net of die watjes zich na 6 maanden al die tourtochten, die aan bod zijn geweest, nog herhinneren :P
 
Die TopGear-lui... DIE wil ik wel eens een moto-programma zien pressenteren ! "The Stick" wordt dan "The Lever"?

En die Engelse kritieken... Onverslaanbaar.
 
Ik dacht altijd dat het de Stig was?
Zou eigelijk wel fijn wezen als 1 van de redactie knakkers van dat nieuwe programma eens op mf komt neuzen, kijken wat er leeft
 
klopt ja maar die andere 2 malloten rijden wel motor. james rijdt een moto guzzi en richard een ...harley...
ik zie het al voor me, zo'n klein kereltje op een harley :)

idd het schijnt dat die james (die rules btw extreem droog)een heel huis vol oude Guzzi's heeft staan dat is echt wel een motorfreak. dei kleine wil ik ook wel eens zien rijden op een Harley hahaha die twee erkennen in ieder geval wel dat zelfs snelle auto's finaal voorbij gereden worden door een beetje sportmachine.
 
Terug
Bovenaan Onderaan