Nieuw TV Programma voor motorrijders

Wat is er mis met Chimene? ´K wil der wel afstoffen hoor...

Je, ze voelt best lekker aan:
full

:P :P :P :P :P :P :P :P :P
 
Lijkt me top als het een lekker uurtje gaat duren, of iets in die richting.
Dus niet een half uurtje of minder met twee reclameblokken ertussen want dan zet ik de TV niet eens aan!

Succes ermee!
 
[me]Tumblin Tummie vindt dat Dracbart wel heel erg stil is.
[/me]


Je zou verwachten dat hij wel wat tegen te spreken of te bevestigen heeft.

Kom op Dracbart, met de billen bloot.

Wordt het een kritisch programma of een sponsorkontenlikkershow? :?
geef eens commentaar op bovenstaande reacties! })
 
Ik ga met de meute mee.....Motorfreaks!! :}

Ism Motor-forum.nl moet dit toch een leuk programmaatje kunnen worden.
Elke week met een paar zotten mee voor een rondje RPP of Heemskerk ofzo.

Dan ben ik er bij.... :9~
 
Oh ja, skip the commercials dude!!!!!!!!

Anders wordt het natuurlijk niets.
Of het moet reclame zijn wat met motorrijden te maken heeft, natuurlijk.
 
Vanaf 7 december starten wij op SBS6 iedere zondagmiddag van 17:30 tot 18:00 een nieuw motorprogramma. Het programma draait als eerste om beleving en daarna om techniek.

Gaan jullie dan ook het item uitzenden dat op de CBR600RR dag in Assen is opgenomen? Of was dat een andere omroep?
 
Op zondag 28 september 2003 22:24 schreef Fastmarky(R1) het volgende:Ik zal het over 2 weken even aan hem vragen..
..laat maar Fastmarky(R1) ;) Ik heb 'em dinsdagmiddag gesproken bij ArieMolenaar en hij gaat 't dus zeker niet doen! Beetje jammer misschien, maar hij werkt voor de TROS en niet voor SBS6...
Hij heeft trouwens wel de mooiste CBR600 van Nederland *D En dat is geen geslijm, helemaal in Repsol kleuren (..alles gespoten, geen stickerwerk! :} ..) en hij heeft een speciale uitlaat laten maken om van te :9~ 1 demper onder het zitje en 1 naast de achterbrug...zoals op de RC211V dus! En zoals hij vertelde heeft Mile Pajic 'em zo ontworpen dat hij klinkt als een V-motor...lekker :9~ :} Hij heeft ook nog een verrassing voor in Spanje..dat zul je wel zien ;) Veel plezier daarzo!
sjoerule.gif
 
Scheurende tupperware?
Ach what's in a name.

Als er maar aflevering bij zit over stuntrijden. Daarvoor hou ik me ten zeerste aanbevolen, ik wil ook wel es op tv. En natuurlijk bij elke supersport,SM en nakedbike een rubriekje stunttested waar ik natuurlijk best bij wil helpen.. :+

Succes met jullie programma. :}
 
Op donderdag 25 september 2003 21:26 schreef Wattuh? het volgende:
....
Waarom lees ik hier alleen maat titels mbt ssports, er bestaan ook andere motoren.
....
Ehhhhh, namen als MotorFreaks en MotorMaf slaan volgens mij niet echt alleen op SS, of zijn rijders van andere motoren als SS-jes niet maf van hun motor?? :?

Ik kan me ook voorstellen dat er een item behandeld wordt van iemand (door de serie heen uiteraard) die een klassieker opknapt.
Goed idee, leer ik ook nog eens wat :)

Op vrijdag 26 september 2003 10:12 schreef Mulder71 het volgende:
kep nog wel een idee,

Laat eens zien wat die koekblikken allemaal doen om de motorrijder het leven zuur te maken..(bewust dan wel onbewust)..misschien leren ze er nog wat van als ze dat op tv zien ;)

(als je het beter wil doen huur een stuntman in die er dan ook steeds bovenop knalt als ze zoiets flikken..sensatie..scoort goed op tv :+ )
Nog een goed idee :}

Wat de namen betreft, ik vind MotorFreaks en MotorMaf allebei heel leuk, zijn tenminste namen die blijven hangen....


Enne, waar blijft nu eigenlijk die dracbart met zijn reactie????
 
Als het maar niet weer zo'n commercieel Safe nichten programma wordt als Motor-TV. En graag motoren waar een beetje gang in zit... Burn baby burn!!
 
Vanaf 7 december starten wij op SBS6 iedere zondagmiddag van 17:30 tot 18:00 een nieuw motorprogramma. Het programma draait als eerste om beleving en daarna om techniek. Voor dit programma dat nu nog slechts een werktitel heeft zijn wij nog op zoek naar een passende titel. Het leek ons leuk dit eens op een forum te vragen. Dus als jullie ideeen hebben meld je dan hier even.

Groetjes,

Bart Verhoeven

Tenfold TV Productions

"op volle toeren?" :]
 
We moeten een soort van Olaf Mol hebben, maar dan iemand die verslagen maakt van de MotoGP, SBK, ONK, en ook de ZAC voor mijn part.... wij willen meer motor (sport) op T.V. !!

misschien wil olaf het wel doen hij gaat toch weg bij rtl en waarschijnlijk naar SBS 6 dus .............. net zo makkelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan