Nieuw TV Programma voor motorrijders

zal Katja Schuurman wel zijn, op dur dragstar 1100 (hoewel, mag die al weer rijden dan ??)

maar goed: read and shivver...

- Snelle Bike Show 6
- Super Bike Show 6
- SBS6 Kneedown
- de nationale zwaaishow
- SBS6 op 2 wielen...
- Motorhome
- Op de motor...
- SBS6 "op de middenbok"
- SBS6 easy riders...
- Throttle freedom
- Throttle knights
- "de gashendel"
- de grote vliegenhap-show
- SBS6 Top End
- "De Tanktas"
- EHBM (Eerste Hulp Bij Motorrijden)
- MotorCracks
- SBS6 "op toeren"
- "langs de file..."
- SBS6 Motorsalon
- SBS6 Motárd
- Bij Katja achterop...

morgen meer...

ik vind eigenlijk wel dat degene wiens idee bekroond wordt een eigen plek of special krijgt in het programma...

en de term "freaks"vind ik niet zo, want we zijn tenslotte liefhebbers, geen freaks...


whahahahha... zeg Fulleke. niets te doen op het werk. klach me rot met die namen.
Throttle knights -> whahahha... op de club bedacht. *D
hihihiih. kijk dan vind ik bij Katja achterop een passender titel voor een programma.

ik heeft er ook een.

- Katja praat heser met een Fazer !!!
- Bikes and Bikkels
 
Ik vind een motorprogramma prima. Maak het wel een echt motorprogramma met serieuze testen en commentaar van iemand met motorverstand (ik wil mezelf geen baantje aanpraten ;) )

MAAR OH WEE ALS JULLIE TUSSEN DAT MOTORPROGRAMMA PAULUS PIETSMA LOSLATEN !!! :(

Ik zweer het. ik laat hem een keertje door de orkaan isabel meesleuren de oceaan in. Irritant die vent. En ook geen Hart van Nederland er doorheen knallen.

Gewoon een goed motorprogramma.
duidelijk camerawerk !!! (niet van die detailopnames en dat gedraai.)

Is die Fred van der Vlught (zo het die ouwe knakker toch) niet te poggen voor een motorprogramma met de koude start (in de koelcel) en zijwindgevoeligheid door over een landingsbaan te rijden met rechts 6 F-16 met blerende motoren. !
lachen
 
Nou, zal ik het dan maar bekendmaken....? :X
komt ie

Hart van Motorland

zou nog gek kunnen doen en er Hard dóór motorland van kunnen maken :]

we horen het wel 8-)

later!
 
Ik weet niet of iemand het in dit topic al heeft vermeldt, maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr, Chimene van Oosterhout gaat het presenteren. (Als ik tenminste de , jawel hoor, Story moet geloven.)

Alweer een programma dat bij voorbaat dreigt te mislukken.....

Jammer
 
... toch een paar x MotorEmotion gehoord! Tnx! Maar dat wordt niks. We zijn wel gevraagd, hebben wel gesproken maar zijn afgeserveerd. De RAI heeft besloten dat het teveel problemen met "De Anderen" zou geven indien er met ons in C gegaan zou worden. "Het Motorgevoel" moet de insteek zijn. De niet motorrijder moet zich er ook door voelen aangesproken. De RAI weet al jaren dat er zo'n 600.000 A rijbewijshouders zonder motor zijn. Dat is hun doelgroep. Plus elke fileridder in de Randstad...Wij zijn al bij de club. Nou ja, soort van. Zorgen voor beweging op de vervangingsmarkt. Maken geen nieuw volume.Maar "wij" -bedoel inmiddels allang ons blaadje niet meer mee- rijden op de manier die ons schik geeft. Onze Schik is wel bruikbaar als medium om de Doelgroep aan te spreken. Beetje anders,beetje spannend, redelijk communicatief. Door de Gatsometers zonde cameravrees...Extreem fotogeniek...Zien eten doet eten...De Eeuwige Kringloop. Of zo. Programma is natuurlijk wel fully sponsored. Maar binnen die beperkingen zag ik het concept wel zitten.
 
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:51 schreef Uralrijder !!! het volgende:
... Wij zijn al bij de club. Nou ja, soort van. Zorgen voor beweging op de vervangingsmarkt. Maken geen nieuw volume.Maar "wij" -bedoel inmiddels allang ons blaadje niet meer mee- rijden op de manier die ons schik geeft. Onze Schik is wel bruikbaar als medium om de Doelgroep aan te spreken. Beetje anders,beetje spannend, redelijk communicatief. Door de Gatsometers zonde cameravrees...Extreem fotogeniek...Zien eten doet eten...De Eeuwige Kringloop. Of zo. Programma is natuurlijk wel fully sponsored. Maar binnen die beperkingen zag ik het concept wel zitten.
misc15.jpg

;)
 
Ahh,... Leg ik het uit. Wij maken en motorblaadje met een naam die ook een paar x in de lijsten met naamsuggesties voorkwam. Die link ligt blijkbaar dus voor de hand. Daarvoor dank. Maar die kant van het verhaal hield ik zo vaag mogelijk.. Voor je het weet heb je een spammersreputaatsie. Delete in gedachten dus de dingen die je niet snapt. Dan houdt je een gesponsored motorprogramma over waarbij de insteek emotioneel is. Aan de 'aanbiederskant' is de lijn "De Importeurs, De RAI, SBS6, Tenfold, Aan de consumptiekant de mensen die nog geen motorrijder zijn, maar die wel denken dat het een lekker gevoel is om er een te zijn. De pannekoek was lekker en van de cavia heb ik een washandje gemaakt. Eindelijk een krasloos vizier!
 
Op woensdag 22 oktober 2003 00:25 schreef Arckira het volgende:Nee, ik niemands knecht..nou ja, die 1ne keer dan als Piet van Sint :+Motorrijders gezocht voor motorprogramma SBS6je antwoord ;)..wie is Fonds :?..ben benieuwd.. ;)


1) dat geloof ik niet

2)topic 41949 :? ja na twee maanden |(

3) Fonds is toch een bobo bij SBS6, (Over de geheim houding van de naam en de plannen)

4) volgens mij is er al een tweede topic geopend en volgens mij komt er ook wel een derde als het programma te zien is :)
 
Hallo Forumgenoten. Misschien redden jullie je aardig op de motor of achter de monitor... Maar in real life zijn jullie blijkbaar maagdelijk onbevangen. Inclusief de moderators. Blijkbaar zien maar weinig mensen dat DracBart gewoon op een goeie manier een professionele operatie heeft opgestart. Positieve info lekkage om aandacht te genereren voor een komend programma. Toch eens kijken of hij dat op andere fora ook heeft gedaan.. Midden in een groep van hoogst betrokkenen... Commercieel bezien :"Top hoor!! " Als ik zo'n aXtie als gesponsorde artikelenreeks in Motor Emotion of 1 van onze andere uitgaves doe, dan reken ik daar 4x de pagina advertentie prijs voor. Ha! Praten we hier over 15 pagina's a 4x € 660,- x 15. Kijk, dan is er over kortingen te praten! Doe maar € 35.000,- dan! Maar dracBart - die overigens daadwerkelijk motorrijder van de goeie soort is- heeft het goed gedaan. Want bijna iedereen zal toch in elk geval naar het eerste programma kijken. Mogelijk alleen al om de diverse uitgesproken vooroordelen bevestigd te zien. En die kijkcijfers worden gemeten.
 
Hallo Forumgenoten. Misschien redden jullie je aardig op de motor of achter de monitor... Maar in real life zijn jullie blijkbaar maagdelijk onbevangen. Inclusief de moderators. Blijkbaar zien maar weinig mensen dat DracBart gewoon op een goeie manier een professionele operatie heeft opgestart. Positieve info lekkage om aandacht te genereren voor een komend programma. Toch eens kijken of hij dat op andere fora ook heeft gedaan.. Midden in een groep van hoogst betrokkenen... Commercieel bezien :"Top hoor!! " Als ik zo'n aXtie als gesponsorde artikelenreeks in Motor Emotion of 1 van onze andere uitgaves doe, dan reken ik daar 4x de pagina advertentie prijs voor. Ha! Praten we hier over 15 pagina's a 4x € 660,- x 15. Kijk, dan is er over kortingen te praten! Doe maar € 35.000,- dan! Maar dracBart - die overigens daadwerkelijk motorrijder van de goeie soort is- heeft het goed gedaan. Want bijna iedereen zal toch in elk geval naar het eerste programma kijken. Mogelijk alleen al om de diverse uitgesproken vooroordelen bevestigd te zien. En die kijkcijfers worden gemeten.

fout.

eerder blasse, weer zo een goude idee :z

commercieel vind ik het niet zo slim, het is roeren in een bestaande klanten kring. Het zou commercieel een truc zijn(als het lukt) om het VWgti forum betrokken te krijgen.
Tussen de motor rijders krijg je altijd wel de handen op elkaar, die kijken toch wel. Ik vind het namelijk ook leuk om te lezen en ik wil ook wel naar Frankrijk.


dus, De motorrijder was toch wel gaan kijken, daar heeft hij hier niks mee gewonnen.
of, de motor forummer zit achter zijn pc en kijkt geen tv :X

krom lullen wat recht is dat is toch marketing?
 
... zoveel mogelijk kijkers de eerste keer. Is gewoon 'tikken tellen' Mogen dus ook mensen zijn die al Gewonnen Zieltjes zijn. Mogelijke uitbouw in latere programma gebeurt dan hopelijk door Nieuwe Gelovigen of geinteresseerden.Heb beroepsmatig bijna twintig jaar industriele sales, marketing en PR gedaan. Vind dit allemaal erg amusant om te volgen.
 
... zoveel mogelijk kijkers de eerste keer. Is gewoon 'tikken tellen' Mogen dus ook mensen zijn die al Gewonnen Zieltjes zijn. Mogelijke uitbouw in latere programma gebeurt dan hopelijk door Nieuwe Gelovigen of geinteresseerden.Heb beroepsmatig bijna twintig jaar industriele sales, marketing en PR gedaan. Vind dit allemaal erg amusant om te volgen.


Zouden er ook mensen zijn die gewoon een leuk tv programma willen maken, zonder dubbele agenda's

Het Ural 'gevoel' en marketeer, dat is een mooie combinatie. Het hele forum is amusant.

:+

ps Er is nog nooit aan Gorilazz gevraagd naar wat voor tv programma die kijkt. Over marketing en eigenwijs, waarom draaien ze nooit Frans Bouwer op radio 2?
 
Terug
Bovenaan Onderaan