nieuw uitlaatsysteem nodig

Dunc

MF'er
26 dec 2004
242
0
villeneuve loubet
heb een Honda 900 rr uit 92. Nu heb ik nieuw uitlaat bochten nodig.
Wil graag wat lichtere hebben dan nu, orgineel.
Liefst titanium maar dat is onmogelijk geloof ik (nergens te vinden)
Weet iemand een adresje of een site waar ik uitlaat systeem kan bestellen.
Thanks,
Duncan.
 
Als je titanium bochten wilt moet je gaan kijken bij fabrikanten van sportdempers, compleet systeem.

Als je gewoon imitatiebochten wilt kun je siccema sales proberen, en boonstra in ureterp leverd geloof ik ook imitatiebochten.
 
hey hallo
pasgemaakt onder je motor http://www.pajic-racing.com/RenD/RenDhome.htm of powerpoint.nl kun je ook voor het oudertype blade yoshimura bestellen.
denk alleen niet dat je nog snel lichtere bochten vind, je kan ook nog proberen bij EPS die doen ook aan handgemaakte bochten maar zo ver mij bekend alleen rvs allemaal.

succes verder met het zoeken

Groet Ricardo

helaas geen titanium alleen rvs
 
Ik weet bijna zeker dat ze er 1tje hebben van blue flame. Vriendin van mij reed vroeger een cbr400rr 91 en daar heb ik best even moeten zoeken voor een einddemper was yapanse inport mini blade. Van blue flame hadden ze een compleet titanium systeem mooi systeem na 2 winters pekel nix aan het handje met de einddemper goed getest ook. De Nederlandse inporteur is motorport Amsterdam, heb ook in engeland gekeken maar was ik duurder uit dan bij mport! Succes.
 
Wat dacht je van zoiets dan?

Foto-XLFRONKJ.jpg


Acura-Scott heeft zijn blade te koop staan.

Misschien weet hij meer over de demper. Volgens mij wel zelfmaak. Scheelt wel in gewicht
 
Ik weet bijna zeker dat ze er 1tje hebben van blue flame. Vriendin van mij reed vroeger een cbr400rr 91 en daar heb ik best even moeten zoeken voor een einddemper was yapanse inport mini blade. Van blue flame hadden ze een compleet titanium systeem mooi systeem na 2 winters pekel nix aan het handje met de einddemper goed getest ook. De Nederlandse inporteur is motorport Amsterdam, heb ook in engeland gekeken maar was ik duurder uit dan bij mport! Succes.

thanks, ik ga het ff navragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan