Nieuw vennep Hoofddorp en omstreken

waar kom je vandaan?

  • Nieuw-Vennep

    Stemmen: 13 21,7%
  • Hoofddorp

    Stemmen: 15 25,0%
  • Hillegom, lisse, Sassenheim

    Stemmen: 6 10,0%
  • Beinsdorp

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alphen a/d rijn

    Stemmen: 4 6,7%
  • Velserbroek

    Stemmen: 2 3,3%
  • Beverwijk

    Stemmen: 1 1,7%
  • anders namelijk:

    Stemmen: 19 31,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Kan je toch in ieder geval met je bike nog rijden. Hoop dat ik het deze week ook nog kan, als alles een beetje mee zit. Dit weekend met het mooie weer niet kunnen rijden door die Kortom Uitermate Teleurstellende band. :( ;(
Zondag gaan we in ieder geval wel rijden, met de rf-meeting :}
 
Kan je toch in ieder geval met je bike nog rijden. Hoop dat ik het deze week ook nog kan, als alles een beetje mee zit. Dit weekend met het mooie weer niet kunnen rijden door die Kortom Uitermate Teleurstellende band. :( ;(
Zondag gaan we in ieder geval wel rijden, met de rf-meeting :}

Nadeel is dat ie niet warm wordt in dat korte stukje.. en heb de nare gewoonte mijn fiets eerst warm te rijden... dus jullie zijn zondag weer niet in Hoofddorp.. zo ga ik nooit zien wie Nancy is

Woonplaats Nijmegen ? Dacht N-V... wie weet zie ik je dan 24 april op de Waalkade.. we gaan met een groepje daarnaartoe.. Kawa meeting..
 
Klopt, ik ben een geboren en getogen Nijmeegse. Woon nu sinds 2 maanden in Nieuw-Vennep. Woppen hadden we wel al gezien :9 , dus zijn we samen gaan wonen :}
En als we even de gelegenheid hebben knallen we wel eens op en neer (op de motor)naar nijmegen om naar de waalkade te gaan en even de zeven heuvelen weg te pakken. Moet je zeker ff doen Onslow als je in Nijmegen bent. Zit je ook dicht bij de grens naar Duitsland. Of weet je de route van de meeting al??
ALs het zo een weer blijft gaan we ook na werktijd een stukje :] . Misschien tot dan??
 
Mogge...middag..fraai werkje heb je weer van de foto's gemaakt onslow :}

Ben ook lekker op de motor naar het werk..vanochtend voorlopig koopcontract getekend :o voelt toch even naar om te tekenen voor zo'n smak geld :( ..maja ben wel blij als ik straks uit de achterbuurt weg ben *D

Motor heeft geen olie meer gelekt voor zover ik kan zien/ruiken..mischien heeft ie gewoobn een beetje olie eruit gegooid via de ontluchting..zou kunnen dat er ietsie teveel in zat natuurlijk.. ga het toch nog ff navragen vanmiddag ;)
 
Mogge...middag..fraai werkje heb je weer van de foto's gemaakt onslow :}

Ben ook lekker op de motor naar het werk..vanochtend voorlopig koopcontract getekend :o voelt toch even naar om te tekenen voor zo'n smak geld :( ..maja ben wel blij als ik straks uit de achterbuurt weg ben *D

Motor heeft geen olie meer gelekt voor zover ik kan zien/ruiken..mischien heeft ie gewoobn een beetje olie eruit gegooid via de ontluchting..zou kunnen dat er ietsie teveel in zat natuurlijk.. ga het toch nog ff navragen vanmiddag ;)

Altijd spannend zo'n koopcontract... om die smak geld moet je je geen zorgen maken.. tis maar geld.. maar je wilt weg uit de achterbuurt.. ik begrijp dat je uit Amsterdam weggaat.. het is toch 1 grote achterbuurt.. :9

Hoe je olie toch even goed in de gaten.. heb het zelf ooit gehad met een lekke koppakking.. merkte het door wat olie op mijn laarzen.

Iets heel anders.. je hebt een nieuwe foto zie ik. Waarom heb je in godsnaam die knappe vent naast je van de foto afgeknipt ? O-)

Enneh.. Taco/Nancy.. wordt het geen tijd voor een deel twee ?
 
lol..anders val ik zo in het niet he..zo lijkt het nog wat ;)

Nee blijf in Amsterdam, ik ga naar Osdorp..ben te laat in de IT gestapt om al naar een villawijk te emigreren :+
 
lol..anders val ik zo in het niet he..zo lijkt het nog wat ;)

Nee blijf in Amsterdam, ik ga naar Osdorp..ben te laat in de IT gestapt om al naar een villawijk te emigreren :+

Alles buiten amsterdam is een villawijk.. en troost je.. de tijden in de IT worden weer beter... ook ik zit daarop te wachten.. ben wel weer toe aan een nieuwe uitdaging
 
Ach we zien wel..vandaag de dag moet je al blij zijn dat je nog werk heb in de IT lijkt het wel.
 
Kep een gammel o-ringetje bij een balans-as aan de rechterkant :(
Maja, kan er gewoon mee rijden alleen wel mijn olie in de gaten houden was het advies..nieuw o-ringetje is uiteraard besteld *D
 
hoi hoi allemaal

na zoveel mooie bladzijden gevuld te hebben met mooie fotos anecdotes flauwekul enz heb ik nu nieuw vennep hoofddorp en omstreken deel 2 geopend

dus ik zou zo zeggen kom maar op en zie jullie op deel 2

voor de link klik hier Nieuw vennep Hoofddorp en omstreken deel 2

groetjes taco

:} :} :} :} :} :} :} :} :}

ps.: zou een van de modjes hier even een slotje op willen zetten?
 
Laatst bewerkt:
hmmm dit topic word toch niet in de gaten gehouden door de moderators merk ik naja hij verdwijnt vanzelf wel uit de lijst
 
NEE Taco, je zet um juist weer bovenaan zo!
Ik zal ff aan Viccie vragen, die wil vast wel. Spider op vakantie?
 
Wij komen ook uit Nieuw Vennep.
De cross in de oranje weken is fun!!!

83124
 
SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! :+ :X O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan