Nieuw verkeersbord

herberto

MF'er
9 nov 2007
143
3
Hallo
Dit bord kwam ik tegen in de bossen bij Vierhouten
:] :]

full
 
Kom je wel vaker tegen dat soort borden... Het moet niet he, maar ze vragen het aan je of je rekening wil houden met de buurt.
 
Ik verbaas me dat de overheid zich hiermee bezighoudt... De paar mensen die volledig afgelegen wonen, horen aanzienlijk minder lawaai dan de miljoenen mensen die in overvolle steden wonen! En juist die mensen die het stilst wonen, klagen het hardst!
 
Kom je wel vaker tegen dat soort borden... Het moet niet he, maar ze vragen het aan je of je rekening wil houden met de buurt.
We wonen immers met dik 16 miljoen ik een klein klote landje. Dus een beetje rekening met elkaar houden is niks mis mee inderdaad.

Ik weet dat er steeds meer mensen zijn (in alle bevolkingsgroepen en hokjes) die denken dat de rest van de wereld zich aan hen moet aanpassen maar toch... gewoon een beetje rekening met elkaar houden is niks mis mee.
 
Is het niet meer om rekening te houden met de dieren die daar zitten? Lijkt mij dat die mensen die zo afgelegen wonen alleen maar blij zijn dat ze eindelijk contact hebben met de buiten wereld :p
 
We wonen immers met dik 16 miljoen ik een klein klote landje. Dus een beetje rekening met elkaar houden is niks mis mee inderdaad.

Ik weet dat er steeds meer mensen zijn (in alle bevolkingsgroepen en hokjes) die denken dat de rest van de wereld zich aan hen moet aanpassen maar toch... gewoon een beetje rekening met elkaar houden is niks mis mee.

als je dit al druk vind, ga dan naar hoofdsteden van andere landen, waar ze soms wel met meer dan 16 miljoen op een stuk veel kleiner dan nederland wonen.

Nederland is ruim zat, maar men gunt elkaar niks, en dan wordt het al snel heel klein ja :')
 
Bord staat ook op de dijk tussen wijk en amerongen! *O*

Nou, dan ga je 's nachts even op pad en haalt dat bord weg, dan kun je de volgende dag gewoon weer daar rijden. En je hebt er weer een bord bij in je verzameling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan