Nieuw verkeersbord

Wat zijn trouwens lage toeren? Toeren met een lage frequentie? Met z'n tekst kun je altijd nog het excuus aanvoeren dat je motor alleen meer of minder toeren kan maken ;)
 
Dat bord staat vanaf Vierhouten, richting de doorgaande weg naar Nunspeet. Niet echt een uitdagend bochtig weggetje ofzo. Ik snap ook niet zo goed waarom dat bord nou dáár staat...
 
Wat zijn trouwens lage toeren? Toeren met een lage frequentie? Met z'n tekst kun je altijd nog het excuus aanvoeren dat je motor alleen meer of minder toeren kan maken ;)
Een toertje maken, en jezelf daarbij heel laag positioneren.


Dus bij het bord "lage toeren" moet je dit doen:
Nieuweafbeelding1.jpg
 
hum , een leuke weg voor onze cz 125 twinport uit de 60 jaren...
gaat net 80 maar dan heb je ook wat...
met 60 lekkere dikke blauwe rook , en over het geluid zeg ik maar niks :+
komt er nog een bord achter , tegen rook :Y
ze zijn helemaal doorgeslagen om die paar rust zoekers , in te dure huizen
op mooie plaatsen te beschermen '(
eigenlijk zielig :Y
 
Nou, dan ga je 's nachts even op pad en haalt dat bord weg, dan kun je de volgende dag gewoon weer daar rijden. En je hebt er weer een bord bij in je verzameling.

Ik zat net iets anders te denken.

Wat vinden hun laag toeren?

Ik vind 10.000 laag toeren omdat die van mij 14.500 haalt...(bij wijze van..)

Dus als op politie je daar op aan spreekt, vind ik 10.000 laag toeren. :+
 
By zuh way: dit is niet eens een officieel verkeersbord. Is gewoon zo'n plaat die door een stel droeftoeters in elkaar in geflanst. Ik kom ze regelmatig tegen op dijkjes. :z
 
Ik verbaas me dat de overheid zich hiermee bezighoudt... De paar mensen die volledig afgelegen wonen, horen aanzienlijk minder lawaai dan de miljoenen mensen die in overvolle steden wonen! En juist die mensen die het stilst wonen, klagen het hardst!
Ik vind het juist heerlijk, als ik in de tuin zit, motoren en auto's over de 50/80 weg hier te horen bulderen.....
Daarintegen kan ik me ook voorstellen dat niet iedereen dat vind, dus de laatste 300 meter naar huis is t altijd rustig aan met de blikken of met de brommert. Moet er nog langer wonen zullen we maar zeggen.....
 
Zou het een bord zijn die de elite heeft laten ontwerpen, om de rust in hun villawijken/kuuroorden/blokhutten/buitenhuizen te beschermen tegen overlast, als ze in het weekend hun geld moeten gaan tellen in alle rust?
Desalniettemin, zal ik denk ik uit automatisme wel gehoor geven aan het bord, als ik het toevallig eens zou tegenkomen.
 
Deze borden staan hier in de buurt (Dijken in de betuwe) ook zat, gewoon een beetje rekening houden met je medemens.
Is toch niks mis mee?
Wij vragen ook aan mensen of ze rekening kunnen houden met ons.
Geven en nemen.

Sorry voor het moraalridder-gehalte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan