Nieuw verkeersbord

deze borden zijn alleen maar bedoeld om ons (motorrijders) voor te bereiden op een toegangsverbod die later zeker gaat komen :Y
 
als je dit al druk vind, ga dan naar hoofdsteden van andere landen, waar ze soms wel met meer dan 16 miljoen op een stuk veel kleiner dan nederland wonen.

Nederland is ruim zat, maar men gunt elkaar niks, en dan wordt het al snel heel klein ja :')
Nee echt? Is een beetje appels met peren vergelijken he.
 
Hmmmm, waarom zou iemand in Vierhouten gaan wonen denk je!?!?!?? Zeker niet omdat hij graag in een drukke en daarmee een stuk lawaaiiger omgeving woont!
Ik zou zeggen houd een beetje rekening met elkaar, dan HOEVEN dit soort borden niet eens geplaatst te worden, en hoef je jezelf er dus ook niet aan te ergeren.
Ik woon zelf in de omgeving van Vierhouten, en zie steeds meer "westerlingen" hier heen komen omdat ze eigenlijk rust zoeken na al het lawaai en de drukte die ze in "het westen" gewoon waren. Dus waarom zou je er dan geen rekening mee houden!

Grtz Eagle.
 
Hoe kan je een openbare weg afsluiten voor motoren? Er word immers gewoon wegenbelasting betaald.
 
Dat kan denk ik niet zomaar.

Edit: Ik zit idd dat het verkeersbord gewoon bestaat.

C110-C11.jpg

C11 Gesloten voor motorfietsen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het even in Excel ingevoerd, en wat blijkt: lage toeren = minder overlast blijkt false! Dus er zit ergens een foutje in dat bord -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan