Nieuw Zadel 650

septimus

MF'er
20 apr 2003
52
0
Zutphen
Ik ben opzoek naar een laag en platter zadel voor m'n dragstar 650. Ik zat een beetje aan dit model te denken.
xvs650hb.jpg

Het bovenstaande zadel is van Granucci. Maar is dat in NL leverbaar?? Of weet iemand een merk of een dealer waar dit type zadels te verkrijgen zijn?? Eventuele prijzen ben ik ook benieuwd naar.
Alvast Bedankt.
Thomas
 
Oew gaaf zadel! *D *D *D
Er zitten nog veeeeel gavere bij.
Ik denk alleen dat deze zadels enorm aan de dure kant zijn. Dus ik ben opzoek naar eventuele alternatieven. Het nare is ook dat ik nergens een prijslijst kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ach maar eigenlijk is alles gewoon duur als je het logisch bekijkt; of het nou een klein stukkie metaal met wat chroom er overheen is, of een plaatje metaal met wat schuim er overheen waar weer wat leer overheen zit enz.
 
Ik heb even met een buurman gepraat. Hij rijdt zelf altijd heel aparte harley's. Hij vertelde me dat hij altijd z'n eigen zadels maakt en deze laat bekleden. Hij wil voor de mijne ook wel een zadel maken. Ben ik voor een 100,- ongeveer klaar, heb ik hem op maat. Dus ik ga mee met de optie zelf (laten) maken.
 
Ben al behoorlijk aan het nadenken over wat te doen met het zadel.
Idee voor achterzadel:
Ook dun zadeltje, met zuignappen en 1 gat om 'm vast te schroeven. Dus ook geen beschadeging aan de lak meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan