Nieuw

Stefan(o)

Rookie
5 jul 2006
11
0
Assen
Hoi,ik ben Stefan woon in assen en ben na eventjes kijken mij gaan aanmelden.

Ik ben zeer geintresseerd in motoren,hoewel ik er geen heb |(

Zelf zit ik veel in de minibikes,ik ben nu aan de gang met een zelfbouwer om vervolgens in de nk's mee te kunnen rijden.

Stefan
 
:W Stefan
full


Als je een plaatje wilt bij je Nickname, ff hier vragen. 8-)
 
stefan welkom op MF
een minibike heb ik ook nog staan voor m'n zoontje(rossi uitvoering)
is leuk speelgoed :]
 
Welkom op MF. :)

Race je ook met een zelfbouwer? Dan ken je Cees, Raymond en Sis wel, waarschijnlijk. :)
 
Hoi,ik ben Stefan woon in assen en ben na eventjes kijken mij gaan aanmelden.

Ik ben zeer geintresseerd in motoren,hoewel ik er geen heb |(

Zelf zit ik veel in de minibikes,ik ben nu aan de gang met een zelfbouwer om vervolgens in de nk's mee te kunnen rijden.

Stefan


Welkom op 't forum :W

Wij hebben hier 2 jongens die willen ook een minibike je ziet ze wel eens staan op marktplaats maar dat vindt ik maar niks,waar komt die van jou vandaan!
 
Welkom op 't forum :W

Wij hebben hier 2 jongens die willen ook een minibike je ziet ze wel eens staan op marktplaats maar dat vindt ik maar niks,waar komt die van jou vandaan!
Zelfbouw minibikes.... Bouw je zelf. ;)

Normaliter een zelfgebouwd frame met daarin een (aangepast) scooter of bromfiets (Puch, Zundapp) blok.
 
Welkom op MF. :)

Race je ook met een zelfbouwer? Dan ken je Cees, Raymond en Sis wel, waarschijnlijk. :)

Ik ken cees van het minibikeforum,als de bike klaar is ga ik cees versterken,hij rijd nu in zn uppie met een luchtkoeler in de watergekoelde klasse.

Ik weet niet of dit mag,maar op www.minibike-forum.nl staan vaak leuke zelfbouwers te koop.
Ik weet niet exact wat je verwacht van een zelfbouwer,maar je moet er wel wat handigheid met techniek hebben,stel er is wat versleten,kapot kan het zijn dat je de nieuwe onderdelen pas moet maken op de bike.

Stefan
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan