nieuw

11 dec 2009
232
3
Hallo

Ik ben nieuw hierzo en wilde mij via deze weg netjes even voorstellen.

Mijn naam is Dave en ik woon in Grootebroek (Noord-Holland)
Ik ben op dit forum gekomen opdat ik in februari 2010 met mijn motorrijbewijs ga beginnen en alvast veel informatie wil lezen. Ik wilde m'n rijbewijs al vanaf mn 17de halen maar ben toch maar voor autorijbewijs gegaan en nu.... na 9 jaar besluit ik door te zetten om m'n motorrijbewijs te gaan halen en ik kijk er heel erg naar uit.

Ik heb al wel op sites gelezen dat de Suzuki GS500E een goede beginnersmotor is, dus ik denk dat dat hem ook gaat worden. Is volop in de 2de handse markt te vinden.

Hoop op dit forum veel te lezen en te leren.

Groetjes
Dave
 
:^

full


Welkom op het MF !!!!

Kijk hier voor je MF Sticker: MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

en wordt vanzelf hier gespot: [centraal] MF-er gespot? post het hier - part 35

full


7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99


full
 
Dag Dave.

Een goede raad rij zo dat je er van uit gaat dat een ander je niet gezien heb (rem afstand en snelheid ).
Nog iets het raakvlak van een motor op het weg dek is niet veel grotere dan twee bankkaarten !!
ik kan het toch een beetje weten rij zelf al meer dan 10 jaar .

Maar nu iets anders , ik hoop dat je VEEL rij plezier mag beleven de komende jaren !!!
( het zotte is er al een beetje van af zie ik aan de leeftijd)

Takeltje1
 
Hallo

Ik ben nieuw hierzo en wilde mij via deze weg netjes even voorstellen.

Mijn naam is Dave en ik woon in Grootebroek (Noord-Holland)
Ik ben op dit forum gekomen opdat ik in februari 2010 met mijn motorrijbewijs ga beginnen en alvast veel informatie wil lezen. Ik wilde m'n rijbewijs al vanaf mn 17de halen maar ben toch maar voor autorijbewijs gegaan en nu.... na 9 jaar besluit ik door te zetten om m'n motorrijbewijs te gaan halen en ik kijk er heel erg naar uit.

Ik heb al wel op sites gelezen dat de Suzuki GS500E een goede beginnersmotor is, dus ik denk dat dat hem ook gaat worden. Is volop in de 2de handse markt te vinden.

Hoop op dit forum veel te lezen en te leren.

Groetjes
Dave


Welkom op MF Dave,

Heel verstandig om na het behalen van het A-tje met een Suzuki GS500E te beginnen. Zelf ben ik 8 jaar geleden ook begonnen op een Suzuki GS500E.
 
Ik vind die Suzuki GS500E er juist nog best sportief uit zien. De voorkant wil ik iets gaan aanpassen zodat ik een andere koplamp en schermpje heb (zo'n allien-eye-dinges)

ik ga me melden als ik begin met lessen.. Iedereen in Noord-holland moet dan oppassen :P..... ohja, ik ga al vanaf het begin alle motorrijders begroeten. dat doe ik ook als ik in de auto zit maar dat is niet altijd zo goed.. krijg geregeld pijn aan mn hand omdat ik vergeet mn raampje open te doen
 
Laatst bewerkt:
het zotte is er al een beetje van af zie ik aan de leeftijd

Dat zeker. Toen ik pas de m'n koekblikkerijbewijs had, was ik ook niet zo'n type die haast heeft of stoer wilt zijn... die zijn er al genoeg dus laat mij daar niet 1 van zijn, plus ik heb het geld er niet voor om al die boetes te betalen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan