Nieuw!

Compañero

Rookie
24 nov 2021
18
8
Goede morgen,
Ik ben Marcel. Ooit begin jaren 80 mijn rijbewijs gehaald met een proefvergunning, 3 maanden met een L rijden op je eigen motor in je eigen gemeente en de gemeente van examen. Jaren gereden op motoren van honda 400 twin, bmw k100rs, honda cbr 1000, ducati paso, 900ss en als laatste de ducati superlight tot het clichematige huisje, boompje, beestje. Nu na 23 jaar niet meer te hebben gereden ben ik een paar maanden geleden weer begonnen. Na een lettelijke zware miskoop, overgestapt op mijn oude liefde Ducati, dit keer een monster 620i. Eigenlijk een barrel om te zien, maar met een goed hart en heeft nu al mijn plezier in motorrijden terug gebracht. Kostte weinig en dat is goed, want ik ben a- technisch en wil deze motor ook gebruiken om wat te leren sleutelen en wat uiterlijk wat aan te passen. Redelijk eenvoudige motor, ik kan overal bij. Ben begonnen met het vervangen van de uitlaten voor mooie, goedkope termignonis. En dat is gelukt. Tank ziet er niet uit dus dat word ook nog een project. Het zal u dus niet verbazen dat ik af en toe u om advies moet vragen, in tegenstelling dat ik iemand advies kan geven. Ik lees niet alle topics door dus het zou best kunnen zijn dat een bepaalde vraag al 100 keer gesteld is. Het zij zo. Ik hoop hier in ieder geval wat kennis en praktische tips op te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan