nieuw

Laat dan zien dat je een bikkel bent, ik ga ook heus niet in mijn racepak. Ouwe dikke winterpak aan. Bagage erop en knallen. Vele handenwarmpauze enzo. Ardennen is helemaal niet ver. Effe uit eten en direct een vuur bouwen om warm te blijven..

8-)

Op dat soort gelegenheden/momenten probeer ik mijn vrouw zijn (geheel tegen mijn natuur in) extra te bewijzen door zoveel mogelijk binnen te blijven en te kijken met hoeveel kleren ik nog op de moto pas :o

Maar misschien volgend jaar (heb ik wat meer ervaring en probeer ik wel eerst een hotel te boeken :+ )
 
hmm..met dat hotel boeken lijkt het plan mij ook een stuk aangenamer! Heb wel termo kleding maar dat is in december echt niet afdoende voor mij..
 
Op dat soort gelegenheden/momenten probeer ik mijn vrouw zijn (geheel tegen mijn natuur in) extra te bewijzen door zoveel mogelijk binnen te blijven en te kijken met hoeveel kleren ik nog op de moto pas :o

Maar misschien volgend jaar (heb ik wat meer ervaring en probeer ik wel eerst een hotel te boeken :+ )


Daarom is er al een biologische selectie.....Alleen bikkels gaan door, als je je niet geroepen voelt. Dan jammer. O-)

:] :] :] :]
 
Yep, een jaar of 2 geleden afgerond. Comm. Communicatie; begon een beetje een langetermijn project te worden door werk et cetera.
 
Entrée!!!!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan