nieuwe 2005 look

En nou ben ik benieuwd hoe tie in het echt er uit ziet. :9
Netjes hoor, en het wordt ééntonig; nou de mijne nog!!!! :X
Het heeft idd. bij mij ook lang geduurd, maar na het zien van het resultaat was het de moeite waard. :}

full
 
Heel mooi geworden John.
Volgend jaar weer anders ;)

wie weet ??? Het is goedkoper dan een nieuwe, en een Thundercat blijft iets speciaals en van deze tijd qua uitstraling. Voor relatief weinig geld rij je weer een jaar "nieuw".

full
 
niet mooi :) De lampen niet, de manier waarop de kleuren gecombineerd zijn...maar ach...als jij er blij mee bent, have fun with it.
quote "Eerste les gehad op: 03-12-2004
Aantal uren les gehad: 26
Volgende les: 09-04-2005
Bijzondere verrichtingen
Verkeersdeelname
Suzuki Gsx-R 600 bj 2001 geel/zwart
~There's no way to Knee-downing, knee-downing" quote


Als je al "zoveel" ervaring hebt heb je er zeker verstand van :Z
Niet iedereen hoeft dit mooi te vinden, maar als scooterpuber zo'n denigrerend antwoord geven zegt meer over jouw als persoon, als over je uitlatingen. |(

MotorMountain%20achtergrond.jpg
 
ziet er erg goed uit! vind vooral je velgen gaaf!!!

ook erg leuke remschijven! die zijn niet standaard neem ik aan...

nee, zijn idd niet standaard. Er is erg weinig aan deze Thundercat wat nog standaard is. Zowel uitwendig als inwendig is er het nodige aan veranderd. :9
 
quote "Eerste les gehad op: 03-12-2004
Aantal uren les gehad: 26
Volgende les: 09-04-2005
Bijzondere verrichtingen
Verkeersdeelname
Suzuki Gsx-R 600 bj 2001 geel/zwart
~There's no way to Knee-downing, knee-downing" quote


Als je al "zoveel" ervaring hebt heb je er zeker verstand van :Z
Niet iedereen hoeft dit mooi te vinden, maar als scooterpuber zo'n denigrerend antwoord geven zegt meer over jouw als persoon, als over je uitlatingen. |(

(Afbeelding)


Hey ThunderJohn.... als je geen (negatief) commentaar wil moet je ook niet vragen naar de mening van anderen... :X Je kunt niet verwachten dat Iedereen jouw droommotor ook geweldig vindt... Ik vind um op zich mooi..maar tis mijn smaak ook niet :+ .. en ja.. ik zeg het wat genuanceerder... Dat heeft nix met rijervaring te maken... :]

Succes met je bike... en hou het rubber op de weg... ;)
 
vind de kleuren en de koplamp lelijk, maarja kep 15 meter motorrij ervaring dus ik stel niks voor....wanker B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan