Nieuwe A50...hemel of..

Moebius_Sandman

Die hard MF'er
12 dec 2002
841
0
Amsterdam
Zeg ik vroeg me af...er ligt vanaf Son richting Nimwegen een strak mooi stuk asfalt....heeft iemand dat al es over heen getoeterd?
Is dit geen plek voor euh...."fotomomenten" ? 8-)
 
Is voorlopig nog niet klaar, maar het begint er onderhand wel op te lijken. Het verkeer rijdt al gedeeltelijk op de nieuwe rijbaan. Volgens mij wordt de afrit Uden wel een leuke rechts-links bocht.

Ik zeg dus...hemel...(vraag maar aan de mensen in Son!).
 
rijdt er wel eens met de motor , auto of de fiets ( het stuk Uden - Veghel). wel apart zo op een lege snelweg rijden.

Paar keer met de motor goed gas gegeven daar , maar t is goed opletten voor fietsers en skeelers , en er ligt vaak rommel op t wegdek.......
 
Zitten op een aantal plaatsen wel mooie en goede bochten in. Die bij het Kanaal in Veghel zijn ook lange afritten.
 
Ben er nog niet opgeweest... Waar kan je er met de motor op komen?

Iemand fotos van de bochten?
 
Ik ben er pas overheen gereden, ben er bij de C.S.U in Uden opgegaan.
Maar je moet wel uitkijken want op sommige stukken hebben ze sleuven liggen over de gehele breedte van de weg.
Lijkt me niet zo fijn om daar overheen te knallen. :X

De afrit baar Ben van Dijk is wel leuk ja (Links rechts), maar had liever een klaverbladje hier in de buurt gehad :9

Tussen Veghel en Schijndel komen ook een paar leuke op en afritten te liggen.
Kunnen we binnerkort mooi een circuitje uitzetten in de omgeving.
 
Is voorlopig nog niet klaar, maar het begint er onderhand wel op te lijken. Het verkeer rijdt al gedeeltelijk op de nieuwe rijbaan. Volgens mij wordt de afrit Uden wel een leuke rechts-links bocht.

Ik zeg dus...hemel...(vraag maar aan de mensen in Son!).

idd...de op -en afritten zijn lekkere 180 graden bochtjes zonder!! geleiderails en de lantaarnpalen aan de binnenkant. Nog ff met een vegertje de "baan" schoon maken en bochtjes draaien.
 
Er zijn daar ook op en afritten met een verhoogde middenberm.(nte zoals bij het Boskantje)
die dingen zijn levensgevaarlijk voor motorrijders en zeker als ze in een bocht liggen .
Eea is iig al doorgegeven aan de MAG .
 
Terug
Bovenaan Onderaan